Такої активності не отримував жодного показу за весь час існування Тижня моди.
Два рази на рік у fashion-столицях проходять Тижні моди, де є безліч гостей, а через пандемію покази іменитих дизайнерів доступні і простим жителям планети завдяки онлайн-режиму. Але скільки б шоу не пройшло, і скільки людей його не подивилися, показ Hugo Boss & Russell Athletic, який проходив у Мілані, став найпопулярнішим за всю історію Тижень моди.
Як виявилося, за 4 дні він продемонстрував рекордну статистику: 3,9 мільярда переглядів, 25 мільйонів взаємодій з публікаціями бренду, а також 2,2 мільйони переходів по хештегу #Bossmoves. Про це написало видання FashionUnited. Такого модного світу ще не бачив!
Здавалося б, нічого незвичайного не сталося – показ проходив на бейсбольному полі в Мілані (якщо говорити про локацію, то показ Jacquemus на лавандовому полі був ефектнішим), склад моделей також був стандартним – Джіджі Хадід, Ірина Шейк, Елтон Мейсон та інші.
Читайте також: Український бренд SAYYA представляє нову осінньо-зимову колекцію “Positivity PLZ”
Можливо, такі охоплення піднялися завдяки тиктокер Хабі Лейму, який закривав показ Hugo Boss & Russell Athletic. Його аудиторія у соціальній мережі становить понад 113 мільйонів передплатників. Також як гостей були запрошені блогер Кьяра Ферраньї та канадський актор Еван Джогія.
Генеральний директор бренду Деніел Грідер каже, що вони збираються працювати в тому ж дусі і охоплюють ще більший сегмент продажів:
Ця подія є нашим еталоном того, що ми надаватимемо клієнтам по всьому світу на сьогоднішній день. Я більш ніж радий продовжити цю подорож разом з командою.