Закрити
UA
Мода

Поста-COVID-19 епоха: як пандемія внесла свої корективи в модну індустрію

Поділись:

Що змінилося, до чого почали придивлятися, а від чого взагалі відмовилися, читайте в нашому матеріалі.

Безперечно, пандемія коронавірусу вдарила не тільки по здоров’ю кожної нації, а й зрушила ракурс в індустрії моди. Тільки згадайте, на самому початку 2020 року актуальною покупкою стала піжама, комфортний домашній одяг та спортивні костюми. Зараз же вектор перемістився, люди втомилися від нескінченної низки негативних новин і локдаунів, тому на перший план виходять насичені яскраві кольори, незвичайні принти, а улюбленим одягом стали вечірні вбрання та одяг для світських виходів.

Дослідниця трендів Хільда ​​Франк кожні півроку вивчає модний ринок і розповідає про те, як змінюються смаки та уподобання, особливо в постковидну епоху. Головним висновком її спостережень стало те, що тренди, які вже зараз диктує нам модний світ, наповнені життям, насиченими відтінками і все це в цифровому форматі.

Очевидно, що зараз увага звернена на те, якими будуть тенденції в епоху після коронавірусу. Спостерігається повернення гедонізму та декадансу бурхливих двадцятих. Бажання красиво одягатися і робити покупки є показником цього. З іншого боку, це період сумнівів, невпевненості та нестабільності. Адже пандемія навчила нас замислюватися про справжнє місце людини у світі,

– каже трендвочер Хільда ​​Франк.

Вона також запевняє, що буде поєднання двох моделей поведінки та споживання: «Спочатку буде вечірка, потім настане час для самоаналізу. Стійкий розвиток стане самоочевидним і компанії повинні самі взяти на себе відповідальність за це.”

Виходячи з цього, можна виділити чотири основні відгалуження в модній індустрії, на які будуть покладатися трендсеттери у майбутньому.

Тренд: повернення до дикої природи

posts-to-db-Фото 1

Instagram/@gucci

Повернення до витоків стало майже головним меседжем сучасності. Пандемія дала чітко зрозуміти, що природі потрібна допомога і настав час починати програму з її порятунку. Екологічні катастрофи внесли свій внесок у модний бізнес, який є одним із основних забруднювачів планети. Тому великі та маленькі бренди прагнуть знаходити екологічну заміну шкіри та хутра, а також намагаються мінімізувати використання пластику та паперу. На арені з’явився міцелій – нешкідливий замінник натуральної шкіри із грибів, про який раніше нічого не чули. Яскравий приклад переходу на “зелений бік” подав бренд Hermès, який замінив матеріали на екологічні. Завдяки цій тенденції альтернативні матеріали на основі грибів або водоростей стануть мейнстрімом.

Читайте також:Культурний символ: 6 найстильніших моделей джинсів сезону «зима 2022»

Тренд: Діджиталізація

posts-to-db-Фото 2

Instagram/@dressx

Минулих два роки пройшли під егідою диджиталізації, тому й модна індустрія перейняла цей феномен. Тепер можна не купувати безліч фізичного одягу, щоб просто зробити пару кадрів для Інстаграма, існує нова послуга – цифровий одяг. Бренди оцифровують свої моделі та продають без шкоди для навколишнього середовища. Такі елементи, навіть брендові, коштують дешевше і дають змогу балувати себе трендовими новинками не виходячи із соціальних мереж. Диджиталізація стала новою формою монетизації, яку із задоволенням прийняли користувачі, переживши важкий 2020 рік. А одним із передовиків стала компанія Dressx.

Тренд: Поліпшення навколишнього середовища

posts-to-db-Фото 3

Instagram/@the.skinmagazine

Найважливіше питання сучасності: “Що ми зробили сьогодні, щоб урятувати світ?”. Вимірюється це впливом продукту, а й береться до уваги додатковий вклад. Бренди більше не прагнуть нульових відходів, а йдуть до негативних відходів. Модернізація старого текстилю або залишкових матеріалів робить клаптикове шиття трендом у рамках цієї теми — барвистим і сумішшю мотивів. Відновлюються старі колекції та відроджуються забуті тренди.

Тренд: Ментальне здоров’я

posts-to-db-Фото 4

Instagram/@celine

Через Covid-19 питання здоров’я стало ще важливішим і гострішим. Виходячи з того, що ми більшу частину часу просиділи в чотирьох стінах, залишившись тет-а-тет зі своїми проблемами та страхами, наше ментальне здоров’я також похитнулося. Бренди одягу вловили цей момент і зараз намагаються підносити свій продукт у рамках турботи про себе. Відтепер ми купуємо не просто в’язаний светр, а виріб, який зігріє та принесе душевну гармонію у повсякденність. Тепер на ментальне здоров’я наголошують практично всі компанії, намагаюся продати затишок, комфорт та захист.

Ось так вплинув коронавірус на зміни у модній індустрії. Що буде далі – час покаже!