Рандеву: Зендая стала обличчям весняної колекції Valentino
Актриса вже не вперше з'являється у рекламних роликах бренду.
У грудні 2020 року Зендая стала офіційною особою італійського модного будинку Valentino, тому її часто можна було бачити у рекламних кампейнах бренду. Презентація весняної колекції Valentino стала винятком.
Новий відеоролик, який вийде сьогодні, був знятий у студії Warner Bros. Studios Марселлом Ревом та Скоттом Сакамото. Назва нового кампейну досить символічне "Rendez-Vous" ("Рандеву"), яке так і натякає, що на глядачів чекає захоплююча подорож. У ролику Зендая переміщається із залаштунків фотостудії на вулиці мегаполісу, щоб передати цей метафоричний вояж. Супроводжувати актрису буде хореографічний гурт Стівена Галлоуея під пісню “Crystalised” гурту The XX. Бренд пояснив, чому вибрав саме такий формат вистави нової весняної колекції.
Це особливе місце, де спільнота кампанії працює, розмовляє та ділиться моментами з життя. У безперервному процесі виробництва та створення колекцій усі митці є учасниками кампанії та, водночас, глядачами, у тому числі креативний директор Valentino П'єрпаоло Піччолі разом зі стилістом Лоу Роучем,
- йдеться у прес-релізі Valentino.
Читайте також: Скарлетт Йоханссон знялася у першій зірковій кампанії для ювелірного бренду David Yurman
Раніше Зендая брала участь у зйомках осінньої рекламної кампанії та часто з'являлася на червоних доріжках у вбранні від італійського модного будинку. У травні минулого року дизайнер П'єрпаоло Піччолі розповів, що вибрав актрису не як модель, а як людину з потужною харизмою.
Ось чому я вибрав її за все, що вона втілює. Через естетичний вибір можна уявити цілісну ідентичність. У цьому сила моди та сила людини. Я думаю, що дуже важливо передавати сильні посилки через особистість людини, і Зендая чудово уявляє цінності, які я хочу, щоб бренд відстоював, такі як рівність та інклюзивність. Я вибрав Зендаю як особистість, за те, що вона обстоює, а не як модель,
– зізнався модельєр.