
RECOVERY CAPSULE COLLECTION ARUTIUNOVA
Перша половина 2022 року змінила життя кожного українця. Бренд arutiunova тимчасово призупинив роботу над поточними колекціями, намагаючись допомагати захисникам України, відшиваючи спецодяг для наших бійців. Майже на початку війни бренд встиг представити трикотажну capsule collection, але продаж готового на той момент дропу прийшлось відкласти. Та з приходом осені команда бренду вирішила перезапустити трикотажну лінійку.
До колекції RECOVERY CAPSULE увійшли універсальні речі, які ідеально поєднуються між собою: силуетні спідниці з розрізом по нозі та брюки-кльош з високою посадкою, светри, жилети, сукні та боді. Використані кольори, а саме молочний, чорний, синій, сірий, доречні у будь-якому гардеробі.
Важливим елементом капсули стало використання характерної для бренду арки. Ця виразна деталь зустрічається на светрах, жилетах та сукнях. Представлені у трьох кольорах жилети та сукні декоровані аркою зі стрічкою, які легко змінюють вигляд речі, якщо затягнути чи навпаки розправити стрічки.
Ще одна річ, яка присутня в кожній колекції arutiunova, боді, представлена в цій капсулі в чорному та молочному кольорах. Перший, сміливий та грайливий, з виразними деталями: високою посадкою, вирізом на спинці та стрічкою навколо шиї, що імітує чокер. Другий, більш базовий, де декоративна трикотажна в’язка повторює елементи корсета.
Читайте також: Про що жінка мовчить: Анна Арутюнова, дизайнерка Arutiunova
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO