Reflection: весняна колекція бренду german
Мова у базових кольорах з яскравими акцентами.
На початку весни український бренд german презентує нову колекцію одягу, присвячену темі рефлексії. У нових промовах german пропонує зустріти новий день, новий досвід, весну та нову собі.
Для бренду весна - це також про народження, тому сезон він починає з оновленим логотипом.
«Для нас було важливо передати атмосферу весняного ранку. Ось ця тиша, спокій, година для себе і про себе. Коли все ще спити, але от-от прокинеться. Проте, ще встигнеш глибоко пірнути в собі, помедитувати, порефлексувати», — ділитися емоціями засновниця бренду Валерія Цимбала.
Колекцію створили в однотонних, нейтральних кольорах із яскравими акцентними вставками. Вона наповнена базовими промовами, але зі своїми дизайнерськими особливостями. Серед яких необроблені краї, контрастні шви, порізані тканини.
Верхній одяг на весну представлений легкими лайнерами, які бренд випускає щосезону, але щоразу змінюючи та переосмислюючи. На цей раз лайнери доповнили авторською стібкою тканини, яку розробивши графічний дизайнер бренду.
У колекції представлені лонгсліви та лосини у білизняному стилі з м'якої віскози, денімові спідниці та комбінезони, класичні штани з акцентними складками ззаду, об'ємна сорочка в клітинку, яка ніби розрізана навпіл і знову зшита. А щоб після зими підкреслити жіночність, до колекції додали м'яке максі-плаття з ангорі.
Весняна колекція українського бренду вже доступна на сайті.