Український бренд жіночого одягу SHYPELYK презентував нову літню капсулу, приурочену до жнив.
Важлива для нашої нації календарно-обрядова традиція збирання урожаю та життєстійкість українців у найскладніші періоди надихнули бренд не зупиняти роботу. Адже війна показала, що відкладати життя на завтра не можна. Потрібно святкувати будь-яку дрібну перемогу, чи то зібраний врожай, чи новий день.
Кампейн колекції зняли в полях України, які готові до збору врожаю: сонях, гречка, пшениця. Дату виходу дропу підлаштовували під початок жнив ще й для того, щоб випустити одяг для перехідного періоду між літом та осінню — коли ще спекотно, але вже буває і прохолодно вечорами.
У новій капсулі бренд переосмислив українську сорочку та використав традиційні техніки плетіння і нанизування. У дроп увійшли штани з в’язаним вручну кантиком та штани з мереживним подолом, хустинки з картузом, сукня з нанизаними бретелями та помпонами, силянки з бісеру. Плахти, як у побутовому одязі українців XIX ст., сорочки з ластовицею за автентичним лекалом і формою, стьобана вручну ковдра. Лакові та котонові свитки, як ті, що носили до церкви дівчата, але в новому прочитанні. Усі речі оздоблені мереживом, сплетеним вручну, а плахти зшиті з вінтажних мереживних накидок, використаних повторно.
Читайте також: The Complenairs: нова fashion-зйомка від Пітера Кардони
“Це перша наша колекція з такою великою кількістю ручної роботи. Усі речі ми шиємо на власному виробництві в Луцьку руками тих же майстрів, що вчора відшивали партію військових форм”, — коментує капсулу бренд.