SHYPELYK присвятили нову капсульну колекцію українським жатвам
Редагувати перекладУкраїнський бренд жіночого одягу SHYPELYK презентував нову літню капсулу, приурочену до жатви.
Важлива для нашої нації календарно-обрядова традиція збирання врожаю та життєстійкість українців у найскладніші періоди вдохновили бренд не зупиняти роботу. Адже війна показала, що відкладати життя на завтра не можна. Потрібно святкувати будь-яку дрібну победу, чи то зібраний урожай, чи новий день.
Кампейн колекції зняли на полях України, які готові до збирання врожаю: сонях, гречка, пшениця. Дату виходу дропу підлаштовували під початок жнив ще й для того, щоб випустити одяг для перехідного періоду між літом та осінню — коли ще жарко, але вже буває і прохолодно вечорами.
У новій капсулі бренд переосмислив українську сорочку та використав традиційні техніки плетіння та нанизування. У дроп увійшли штани зі в'язаним вручну кантиком та штани з мереживним подолом, платочки з картузом, плаття з нанизаними бретелями та помпонами, силянки з бісеру. Плахти, як у побутовому одязі українців XIX ст., сорочки з ластівницею за автентичним лекалом та формою, стьобані вручну одеяла. Лакові та котонові свитки, як ті, що носили до церкви дівчата, але у новому прочитанні. Усі речі оздоблені мереживом, сплетеним вручну, а плахти зшиті з вінтажних мереживних накидок, використаних повторно.
Читайте також: The Complenairs: нова fashion-зйомка від Пітера Кардоні
Це перша наша колекція з такою великою кількістю ручної роботи. Всі речі ми шиємо на власному виробництві у Луцьку руками тих самих майстрів, що вчора відшивали партію військових форм”, - Коментує капсулу бренд.