Сімейні історії: Донателла Версаче взяла участь у новому кампейні Versace
Нова рекламна кампанія розповідає про сімейні цінності та теплі стосунки.
Донателла Версаче вирішила, що краще, ніж вона та сестри Хадід, ніхто не зможе транслювати головний меседж нової весняної колекції. Дизайнерка взяла участь у власному кампейні, який розповідає про сімейні історії, цінності та теплі стосунки між членами батьківщини.
Тому не дивно, що для презентації нової жіночої колекції Versace Донаттела Версаче запросила Беллу та Джіджі, які постійно беруть участь у житті Модного дому. Сімейні стосунки між сестрами та відносини з дизайнеркою стали головною концепцією рекламної кампанії, яка стартувала цього четверга, 27 січня.
Сім'я завжди знаходилася в центрі всього того, що я роблю, тому я відчуваю таку сильну прихильність до Беллі та Джіджі. Вони чудово ілюструють силу між сестрами та передають це послання нашому сестринському союзу Versace та всьому світі,
– сказала Донателла.
Також креативний директор Versace додала, що кампанія стала, ніби “теплі объятия для глобальної сім'ї Versace на початку 2022 року”.
Читайте також: Епоха романтизму: Колекція Giambattista Valli Haute Couture весна-літо 2022
Переглянути цю публікацію в Instagram
У нових знімках Донателла Версаче схожа на матір серед сестер-моделей, яким стилісти та візажисти створили однакові образи. Джіджі, Белла та Донателла позували перед камерами фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта, котрі надихалися історичними образами Модного дому, а саме роботами Річарда Аведона.