UA
RU

Українські бренді у війну: Bruá Jewellery

Редагувати переклад
Олександра Вдовіна та Тарас Кузняк, засновники ювелірного бренду Bruá Jewellery розповідають про перші дні війни, невелику паузу перед поновленням роботи бренду та натхнення, яке вони сьогодні відчувають, незважаючи на важкі години для України.

  

Bruá 2
«Війна для нас, як і для шкірного, шок. Шок, що в цивілізованому світі у 21-му столітті люди користуються такими варварськими методами для загарбання територій та придушення свободи. Опираючись на те, що в першу чергу бренд - це ДНК країни, світобачення людини і проростає він не від прорахунків, а від творчих проявів, то жодного варіанту "якщо що" і антикризових, прорахованих дій у нас не було. Бо криза – це завжди шок. І наслідки його можуть бути спрямовані в дві сторони: як і на стрімкий ріст так і на занепад. Тому ми завжди і в період спокою і в період турботи вибирали робити своє. Вважаю цей шлях найчесніший», — кажуть у Bruá Jewellery та я одразу погоджуюсь, адже шок пережив майже кожен свідомий українець, коли на його місто впали перші бомби. Звичайно, використовувати такі методи в цивілізованому, але як виявилося не цілком, світі, дуже непередбачувано та жорстоко. І звісно навіть маючи антикризовий план ти не завжди можеш до нього звернутися, адже такі події ніколи не чекають поки ти звіришся із заздалегідь спланованими подіями та шляхом їхньої реалізації. Саму тому робити, що відчуваєш за потрібне та те, що мусиш — найкраще, що може кожен із нас зараз. 

Країна як організм. Щоб тіло рухалося, всі органи мають працювати по максимуму. Місія брендів та бізнесів бути зараз економічною опорою.

Bruá

Коли я питаю як все почалося для бренду, як почувалася команда, Bruá розповідають: «Спочатку всіх охопивши страх, тому жодних дій не було. З часом почали приходити до себе та осмислювати як ми можемо бути опорою для країни, для себе та для команди. Першу годину кожен з команди займався волонтерством, від бренду знайшли перевірений фонд та зробили внесок з надходжень. Десь на 15-ій війні почали відновлювати роботу. Країна як організм. Щоб тіло рухалося, всі органи мають працювати по максимуму. Місія брендів та бізнесів бути зараз економічною опорою». Мало того, що бренд знову працює, більшість із тих, хто є частиною Bruá сьогодні знаходяться в Україні та підтримують Батьківщину «на місцях», що дуже важливо. «Психо-емоційний стан на тепер: злість, але попри це багато сили. Парадоксально, але зараз у кожного прорізався такий ресурс сили та духу. І єдності один з одним». Якщо вірити психологам, злість та припливи сили не є чимось неочікуваним та дивним, адже це нормальна реакція організму на адреналін, який у неймовірній кількості виробляється за таких обставин. Небезпечно лише те, що сплески сил та ініціативності можуть змінюватися на цілковиту апатію та легкі напади депресії. Але це не загрожує тим, у кого є ціль та улюблена справа, як від, наприклад, у команди Bruá: «Ми намагаємось балансувати. Частину години спрямовуємо на розвиток бренду, особливо на світовій арені, бо це й імідж держави, у тому числі. Частину на волонтерську роботу і звісно на сім'ю, бо у шкірно зараз свої обставини». Думати відразу і про те, що кожен з нас сьогодні представляє країну в цілому і про те, що ми маємо одночасно підтримувати рідних — дуже важливо. Адже намагаючись допомогти державі на міжнародній арені, ми маємо піклуватися та не забувати про простих людей, що нас оточують та особливо залежать від нашої любові та турботи. 

Психо-емоційний стан на тепер: злість, але попри це багато сили. Парадоксально, але зараз у кожного прорізався такий ресурс сили та духу. І єдності один з одним.

Коли минули вже півтора місяці війни, не хочеться говорити про те, що було, хочеться мріяти про світле майбутнє нашої держави та бізнесу. Хочеться будувати плани та думати про те, як ми будемо відбудовувати улюблені міста, звикати до тиші та безпеки та заново жити нормальною життям. «Ми плануємо Стати та Бути. Плануємо це робити і особисто і як бренд. Зараз таки говоримо від імені Bruá, тому ми плануємо зростати, плануємо демонструвати свої навички ще завзятіше. І головне завдання — це нарешті усвідомити свою цінність, свої переваги і ті, як багато все-таки може і робить кожен з нас. Україна є унікальною. Тут такий концентрат людей, які вміють», - кажуть у Bruá та надихають. І справді — сьогодні наша країна та кожен її громадянин є джерелом натхнення для всього світу. Неймоірно, чи не так? І тільки однієї цієї думки вистачає для того, щоб продовжувати боротись далі та робити це ще краще.

Bruá бренд

Автор: Ксенія Ковальова

#ВсеБудеУкраїна!

Читайте також: 

Статті на тему