UA
RU

Українські бренді у війну: Vika Adamskaya

Редагувати переклад
Саме кардиган українського бренду Vika Adamskaya обрала Тіна Кароль для того, щоб заспівати на підтримку благодійного дружнього матчу Динамо-Легія у Варшаві, кошти якого були перераховані на гуманітарну допомогу потерпілим у війні українцям. Про роботу бренду під час війни розповіла Вікторія Адамська, засновниця бренду фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.

Адамська 2

«Відчуваю постійні емоційні качелі. Спершу перебувала в стані шоку, паніки, повної відмови вірити в те, що відбувається. Наразі ці емоції змінилися бойовим настроєм і бажанням рухатися далі, щоб там не було!», — ось на такій бойовій ноті починається моє інтерв'ю з Вікторією Адамською, яка є основоположницею одноіменного бренду. «Не дозволяти оккупантам зупинити і зруйнувати нашу життя, хоча вони вже це і зробили. Якоїсь миті я зібрала собі в купу та зрозуміла, що не час падати духом, нам потрібно якось виживати. Тому було вирішено продовжувати робити своє діло і допомагати своїм (наскільки це в моїх силах). До слова, це дуже мені допомагає, витягує із песимістичного стану», — каже Вікторія, яка сама розпочинала бізнес у Харкові, що піддався найсильнішим атакам з перших днів війни.

«Весь світ на знак підтримки обирає жовті та блакитні відтінки. Ми бачимо як весь світ об'єднався, щоб допомагати нам.»

«Роботу відновили, але далеко не в повному об'ємі: безупинно брейнштормімо всією командою. Залучені менеджери, які постійно оброблятимуть замовлення, графічні дизайнери, що генерують нові ідеї, але виробництво на повному «стопі». Звичайно, реалії відрізняються на всі 100%. Найскладнішим наразі є продакшн — я все починаю з нуля: пошук постачальників, виробництво для відшиття тощо. Тільки це зараз ще складніше, бо у нас є свої стандарти відшиву, до яких призвичаїлися за 10 років наші клієнти, і знайти підходяще дуже складно», - відповідає підприємиця на питання щодо впливу війни на бізнес. І це не дивно, зараз усі ми проходимо той період, коли проти нашої волі потрібно розпочинати все заново та нібито засновувати бізнес ще раз. З одного боку такі виклики дуже складно даються, особливо коли робота бренду гарно відточена. Але водночас такі моменти дозволяють заново відчути ті натхнення та впевненість у власних силах як на самому початку кар'єри.

Українські бренді у війну: Vika Adamskaya-Фото 2

Адамська 4

«Починали ми з відсутністю розуміння, що робити, адже запроваджено воєнний стан. Але з плином години, попрацювавши в такому режимі місяць, зрештою потроху налагоджуємо робочі процеси, залучаємо більше людей з команди, виробляємо свої стандарти в тих умовах, що наразі маємо. Звісно, ​​коли з'явиться можливість повернутися додому в звичайні умови та режими, то ми це зробимо неодмінно. Але поки що видимо, що все затягується, і ніхто не розуміє, скільки це все триватиме ще. Ми намагаємося адаптуватися до режимів сьогодення, щоб бути в строю, продовжувати працювати і повертати ще більше людей з команди до роботи. Але хочу відмітити, що на все намагаюсь дивитися із позитивом. Така «екстремальна» ситуація загартовує нас та явно впливає на позитивне русло: у майбутньому ми будемо більш мобільні, організовані, прийматимемо рішення швидше. Після всіх дестабілізуючих ситуацій — початок війни у ​​2014 році та численні карантини — наша стресостійкість вже і так була максимально розвинена і досвід був вражаючий. Але війна, що йде наразі не підпадає ні під які рамки, тому якщо наша команда переживе це, то нам уже нічого не страшно».

Тіна Кароль

Кароль Дінамо

Фото: instagram/tina_karol

І справді, поки весь світ дивується тому, які ми сильні, ми й самі вже не знаємо що може нас поразити та налякати. Здається, ніби ми пережили вже весь можливий страх і далі має все ж таки наступити світла смуга. Війна це горе, але я не припиню говорити про те, що вона також слугує певним штовхачем до розвитку. «Весь світ на знак підтримки обирає жовті та блакитні відтінки. Ми бачимо як весь світ об'єднався, щоб допомагати нам. В Україні, на жаль, багатьом довелося припинити свої виробництва та бізнеси, але це також перевірка на міцність. Звичайно, залишаються ті, що мають ресурси, силу, бажання — переваги, що допомагають вижити. Тренд у нашій країні зараз на патріотичний одяг, але цей тренд також став масштабним і поширився за межі Батьківщини. Ну і звичайно зараз всі віддають перевагу комфорту — всі вечірні вбрання відійшли на інший план. Всі живуть на валізах, у стані готовності кудись їхати, бігти в укриття, тому комфортний одяг виявився must have», — каже Вікторія, коли я маю які тренди з'являються у зв'язку з воєнними діями. А коли річ заходити про плани на майбутнє, звісно ж на перший план виходять спільні цілі та цінності — наприклад, перемога нашого прекрасного народу в цій жорстокій та страшній війні: «Перший пункт плану – перемогти. Вистояти, як і нашій країні, так і нашому бренду, не дивлячись на всі обставини, утримати команду і продовжувати нести нашу філософію, висловлювати свої думки через одяг, нести світло і позитив нашими фразами та цитатами, що ми залишаємо на одязі. Ми віримо в те, що все це буде, і більше того, що можемо знайти нових клієнтів та ринки продажу за межами нашої держави. Але найголовніший план, або навіть бажання, — повернутися додому, у своє рідне місто Харків, зайти до свого магазину у серці міста, який розгромили дощенту. Але ми готові все відбудувати: і місто, і магазин. Усі наші співробітники мріють про той момент, коли зможуть повернутись. Додам, що всі обставини, ця війна ще більше згуртували нашу команду, та й загалом усіх людей, ми ще дужче допомагаємо, підтримаємо і довіряємо один одному».

Автор: Ксенія Ковальова

#ВсеБудеУкраїна!

Читайте також: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДІ У ВІЙНУ: ATELIER HANDMADE

Статті на тему