Бренд KENZO продовжує свою благородну місію: збереження популяції тигрів, випустивши третю капсульну колекцію #KENZOxWWF, де представлено символічний тигр та інші представники котячих.
Тигр, недарма, став головним героєм нової капсульної колекції, оскільки саме цей звір близький за характером бренду: з потужною енергетикою, динамічним духом джунглів і неприборканим почуттям свободи.
Але, на жаль, ця тварина із сімейства котячих перебуває під загрозою зникнення. З початку 20 століття світова популяція диких тигрів скоротилася більш ніж на 95% через нестримне браконьєрство, швидку втрату та фрагментацію довкілля — за оцінками, у 2010 році залишилося 3200 особин диких тигрів.
Мета KENZO – допомогти захистити цих унікальних тварин, які є ключовими видами, що лежать в основі здоров’я екосистем та благополуччя спільнот та дикої природи в районах їх проживання. З цієї причини бренд продовжує співпрацювати з WWF, щоб підтримати його роботу з подвоєння кількості тигрів у дикій природі до 2022 року.
Ця акція, відома як TX2, є однією з найамбіційніших по збереженню, колись поставлених для одного виду. KENZO продовжує працювати у цьому руслі, випустивши третю капсульну колекцію #KENZOxWWF із символікою головного героя цієї акції.
Читайте також: 5 причин, чому варто віддати перевагу органічній бавовні
Нова колекція, що складається з речей ready-to-wear: світшотів, футболок та трикотажних джемперів, виготовлена із 100% органічної бавовни, сертифікованої Глобальним стандартом органічного текстилю. За кожну продану річ KENZO жертвує 10 доларів у фонді TX2. Це партнерство триватиме до кінця 2022 року.
Нова капсульна колекція доступна на сайті бренду та у фірмових магазинах по всьому світу.