UA
RU

25 топових PR-фахівців поділилися кейсами комунікації у хаос: Як пройшов Антикризовий PR-марафон

Редагувати переклад

20 травня на Антикризовому PR-марафоні 25 топових фахівців із комунікацій поділилися новими інструментами взаємодії з аудиторією, побудови персонального бренду та репутації. Тисячі учасників отримали інструменти від «Київстар», WOG, Kernel, FAVBET та інших провідних компаній у форматі онлайн-трансляції та наживо в інноваційній площадці UNIT.City.

Ведучими заходу стали телеведуча, журналіст Олена Морозова та телеведучий, медіаменеджер, шеф-редактор Obozrevatel TV Вадим Колодійчук.

Директорка з корпоративних комунікацій «АрселорМіттал Кривий Ріг» Ярина Ключковська поділилася трендами у комунікації та довела, чому ринку необхідне нове дихання.

 Результати дослідження КМІС, проведеного в грудні 2020 року, невтішні: волонтерам, церквам та громадським організаціям люди довіряють більше, ніж ЗМІ. Ми живемо за години процвітання джинси, величезної кількості інформації та корпоративного нарцисизму. Перед нами стоїть вибір: аби йти за марнославством, або почати приносити реальну цінність.

Важливість інтеграції КСО у бізнес-модель у форматі панельної дискусії обговорили:

-     РљР°СЂС–анна РљРѕРЅС–РЅР°, Chief Public Engagement Officer С TECHIIA holding,

-     Сергій Демченко, начальник управління корпоративних комунікацій корпорації «АТБ»,

-     Тіна Михайлівська, співзасновниця та керівниця БФ «Життєлюб».

Модераторкою булаСвітлана Пугач, РґРёСЂРµРеторазіСРССР… нерств Р'Р¤ «РваблеточРеРё».

«Для ефективної взаємодії важливо вибрати тему, що збігається з метою засновника компанії, колективу, бренду, аудиторії», — упевнена Тіна Міхаловська.

25 топових PR-фахівців поділилися кейсами комунікації у хаос: Як пройшов Антикризовий PR-марафон-Фото 1

 «Стратегія активності бізнесу в напрямі КСО — це win-win-win: виграє бізнес, пріоритетні стейкхолдери та суспільство в цілому», — додала Світлана Пугач.

Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрікова розповіла про

антикризові комунікації в Entertainment Tech — бізнесі в трансформаційній ігровій індустрії.

Головний визов — криза довіри до індустрії, тому компанія сьогодні працює за трьома напрямками: новий рівень комунікації з державним та економічним сектором, переход до сегменту entertainment tech, нова риторика в суспільстві.

Наше завдання – побудувати lifestyle-бренд. У суспільстві завжди були і будуть ігри, і ми виступаємо за розвиток культури гри, розважальних сервісів. Індустрія геймінгу залишається драйвером нових технологій та об'єднує провідних IT-фахівців зі всього світу. Для якісної трансформації ми запросили до співпраці креативного партнера – агенцію Banda. Наш вектор: людяна комунікація, простота повідомлення та сила креативу, над омніканальною реалізацією яких ми активно працюватимемо протягом року.

Директор із корпоративних зв'язків «Київстар» Ганна Захараш розповіла, чому кризи уникнути неможливо, але підготуватися до неї можна і потрібно.

Завдання будь-якого керівника PR-відділу — створити таку команду, в якій будуть різні люди, з різними поглядами та розумінням. В умовах кризи важливо почути різні точки зору, аби ухвалити рішення. Криза настане будь-що, головне — в якій формі ви її зустрінете. Завдання PR-фахівця — налагоджувати процеси і репетирувати кризи.

Читай також: Елліот Пейдж вперше показав новопридбане тіло топлес

Промо для проекту «Маска» зробила PR-команда телеканалу «Україна» без залучення агенцій. Як їй це вдалося, розповіли директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук та директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко.

Спікерки поділилися проморішеннями, які допомогли досягти результату: залучення до перегляду шоу 14,5 млн глядачів. Серед інструментів: найдовша промокампанія, унікальний контент для діджитал, Backshow та таємний діджитальний ведучий (контент лише для YouTube та Instagram «Маски»), «заборон» престур на майданчик для 39 журналістів та блогерів, виставка масок у ЦУМі тощо.

25 топових PR-фахівців поділилися кейсами комунікації у хаос: Як пройшов Антикризовий PR-марафон-Фото 2

«Головна роль генерального директора сьогодні — стати Chief Empathy Officer», — упевнена керівниця PR-напряму EVA Олександра Гнатіка. З учасниками марафону вона поділилася статистикою, що свідчить про кризу довіри до лідерів та зауважила, що бізнес стає найбільшим елементом довіри серед людей.

В той час, як світ дедалі глибше занурюється в недовіру та дезінформацію, бізнес стає єдиною інституцією, якій довіряють. 61% людей виявили довіру бізнесу під час пандемії. І такі високі вимоги до бізнесу означають такі самі високі вимоги до генеральних директорів.

«Успіх керівника — це успіх команди, тому бренд керівника залежить від того, наскільки сильна команда і наскільки йому вдалося створити клімат усередині команди», — переконаний президент авіакомпанії МАУ Євгеній Дихне у важливості внутрішньої комунікації.

Конкуренція змушує нас щодня ухвалювати швидкі рішення, а це можливо лише тоді, коли керівник довіряє команді та передає їй великі повноваження. Саме тому внутрішня комунікація не менш важлива, ніж зовнішня.

Персональний брендинг та вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнес у форматі панельної дискусії обговорили PR agent Гарика Когородського та Володимира Дантеса Ганна Давиденко та директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця комунікаційної агенції UAgency Олександра Погоріла. Модераторкою була Олена Дерев'янко, віцепрезидентка Української PR-ліги.

Нові PR-інструменти та цікаві кейси використання соцмереж учасники отримали на панельній дискусії за участю:

-     Катерини Гульонок, керівниці напряму корпоративних комунікацій «Брокард-Україна»;                                                                                                                                                                      

-     Оксані Коваль, керівниці департаменту комунікацій, PR та GR Kernel;                                                                                                                                                                                                

-     РћР»РµРЅРё Р'абикіної, старшої менеджерки Р· РєРѕСЂРіРѕСРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР…                                                                                                                                                             

-     Наталії Реві, PR-директор SAGA Development.

Модераторкою виступила директорка з комунікацій ЄВА Оксана Миронько.

Після Антикризового PR-марафону відбулася церемонія нагородження найкращих PR-фахівців! Переможців обирала онлайн-спільнота голосуванням на сайті та експертне журі.

Чудовим завершенням церемонії став виступ саксофоніста, композитора, музыканта Дениса Коротєєва.

Організатори РґСЏРеують гартнерам:

-     генеральному партнеру - компанії FAVBET;

-     партнеру, що приймає - UNIT.City;

-     BRUNCH партнеру - мультизлакові снеки нового покоління BRUNCH;

-     партнеру кава-пауз – компанії «Соломія»;

-     водному партнеру – бренду «ЙОДО»;

-     РєРѕРјРіР°РЅС–С— «AB InBev Efes Україна»;

-     торговій марці Jack Daniel's.

А також медіагартнерам:

-     "ТРК Україна";

-     "Апостроф ТВ";

-     "5 каналу";

-     "АДВ Експерт";

-     Creativity.ua;

-     журналу "Marie Claire Україна";

-     онлайн-платформи креативних індустрій України CASES;

-     порталу "Ліга 360";

-     РђСЃРѕС†С–ації адвокатів РЈРераїни;

-     СРРРСС LIGA.net;

-     РіРѕСЂС‚Р°Р»С Postfactum.info;

-     РіРѕСЂС‚алу «Листи»;

-     РіРѕСЂС‚алу  «оглядач»;

-     "Артприз".

Організатори:

Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Компанія щорічно проводитиме майже 20 бізнес-заходів, серед яких: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу Get Business Festival, обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій HR-марафон бізнесу Business Wisdom Summit.

Marketing Media Review — це тенденції та новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі та невдалі рекламні проекти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.

 

 

Статті на тему