Антикризовий PR-марафон: комунікації під час всеосяжного хаосу
Редагувати переклад20 травня на PR-марафоні, організованому бізнес/медіа Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR, зберуться 20 топових PR-фахівців, аби обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації в нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR.
Захід відбудеться у гібридному форматі: офлайн (за умови послаблення карантинних обмежень) та онлайн.
Дізнатися більше: https://prmrfn.mmr.ua/
Серед спікерів: Ксенія Тюрікова, директорка з корпоративних зв'язків «Київстар» Ганна Захараш, директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук, директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко, керівниця PR та GR Kernel Оксана Коваль, старша менеджерка із корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабікіна, керівниця PR-напрямку EVA Олександра Гнатік, директорка з комунікацій холдингу UFuture Олександра Погоріла та ще понад 10 експертів.
Ви дізнаєтесь:
● Про антикризові комунікації в Entertainment Tech — трансформаційний бізнес — від Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенії Тюрикової.
● Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам — від директорки з комунікацій АЗС WOG Олені Осипчук.
● Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн — від виконавчої директорки Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев'янко.
● Як сформувати та використовувати індивідуальний бренд топменеджера — від керівниці PR-напряму EVA Олександри Гнатик.
● Як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитись оптимістом – президента авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Євгена Дихне.
Читай також: Нова неделя: Події 11-14 травня
Також під час марафону відбудуться три панельні дискусії за участю найкращих PR-фахівців та експертів з комунікацій. Вони обговорюватимуть:
● КСВ як основу корпоративних комунікацій.
● Вплив репутації та активної публічної позиції топ-менеджера на бізнес.
● PR-інструменти, які вирішують пул актуальних проблем (проводитися спільно з Комітетом з маркетингу та комунікацій ЄВА).
Наприкінці марафону відбудеться церемонія нагородження найкращих комунікаційних проектів 2020 року і переможців рейтингу «ТОП-25 PR-ників».
Реєструйтеся на Антикризовий PR-марафон, щоб задіяти актуальні канали комунікації та побудувати довгострокові відносини зі споживачами, партнерами та командою: https://prmrfn.mmr.ua/
Організатори:
Ekonomika + — бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших».
Компанія щорічно проводитиме майже 20 бізнес-заходів, серед яких:
- Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу;
- PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
- Zavtra: конференція унікальних тінейджерів;
- HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
- She Congress: досвід ділових жінок;
- Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу.
Marketing Media Review — це тенденції та новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі та невдалі рекламні проекти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.
Генеральний партнер Антикризового PR-марафону - FAVBET.