Красиве життя: Насолоджуватися шопінгом у магазинах UltraGroup легше із телевізорами Samsung The Sero
Окрім дизайнерських промов тепер гості зможуть переглядати мобільний контент на модному гаджеті.
Минули ті години, коли шопінг обмежувався звичайними примірками, переглядом каталогів та порадами часом нав'язливих консультантів. Хочеться не просто прийти до магазину, знайти річ, яка промовляє твоє ім'я, насолодитися часом, проведеною у стильному просторі, та відправитися до затишної квартири, відчуваючи абсолютне задоволення. Ні, в реальності сучасні Керрі Бредшоу та Блер Волдорф бажають потрапити не просто до магазину, а до чарівної Всесвіту, де справджуються найсміліші бажання; де чекають не лише актуальні тренди, а й усі ознаки технологічності сучасної життя.
Так, компанія UltraGroup вирішила показати, як має виглядати магазин сучасного зразка. Провідний fashion-рітейлер Україна, який вперше гучно заявив про себе в Україні ще в 1996 році, тепер пишеться не лише тим, що офіційно представляє такі популярні світові бренди як Levi's, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld та Boss. Fashion-гігант розуміє, що його клієнти бажають побачити в магазині не просто місце модного паломництва, а й технологічний простір, у якому тренди гармонійно поєднуються з орієнтирами сучасності.
Читай також: Кейт Міддлтон і принц Вільям вирушають поїздом у подорож Великобританією
Для того, щоб підтвердити свою місію, та довести, що UltraGroup пропонує своїм клієнтам лише найкраще, було прийнято інноваційне рішення. Відтепер усі брендові магазини будуть оснащені унікальними вертикальними телевізорами Samsung The Sero. Їх незвичність полягає у модернізованому підході подання інформації та неймовірно потужному звуку. Якість зображення та фантастичну чіткість передачі кольорів забезпечує технологія квантових точок екрану Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну та яскраву картинку та відтворення кольорового діапазону на 100%. Звичайно, ще однією причиною, чому UltraGroup вибрала саме Samsung The Sero, ставши неймовірним зовнішнім виглядом телевізорів. - простий та лаконічний, проте сучасний та дуже елегантний.
“Щоб привернути увагу користувачів, які звикли отримувати інформацію переважно через смартфони, потрібне щось неординарне. Саме тому ми зупинили наш вибір на The Sero – вертикальному телевізорі, оптимізованому для перегляду мобільного контенту. UltraGroup – це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності та слідування трендам; і ми не втомлюємося підкреслювати це у всьому. А що може якнайкраще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, що оточують її щодня”, – вважає маркетинг-директор UltraGroup Марина Ковтун.
Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, що забезпечить об'ємне звучання. Вона має підтримку Bluetooth та кодека Dolby Digital Plus, а отже до неї можна легко увімкнути смартфон та слухати свою улюблену музыку. Динаміки заховано у вертикальній підставці телевізора, тому вони не порушують його лаконічного дизайну і водночас наповнюють кімнату якісним звуком з яскраво вираженими басами. Отож, відправляючись на шопінг, переконайтеся, що ви придбали останній альбом улюбленого виконавця, аби пошук ідеального вбрання проходив якомога веселіше та комфортніше.
“The Sero було розроблено для того, щоб забезпечити зручний досвід перегляду для молодих користувачів покоління Z, що споживають 30% контенту з мобільних пристроїв та активно користується соціальними мережами. Інноваційний підхід у його функціоналі та дизайні дає цьому телевізорові можливість лаконічно вписатися як у робочий, так і в особистий простір.”, – говорити керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.