Закрити
UA
Организация пространства квартиры фото
Життя

Бути організованою, як Моніка: 7 уроків із серіалу «Друзі»

Поділись:

Моніка Геллар має чому повчитися, насамперед – організації. 

Організація простору квартири фото

Коли серіал «Друзі» набирав популярності, ми були ще досить молоді, щоб оцінити маніакальне бажання Моніки підтримувати чистоту. Тепер, коли ми стали старшими і мудрішими, то навіть трошки перетворилися на таких собі монік. Як можна кинути тут свої шкарпетки? Чому брудні речі минають кошик? Хто готує так, що плями навіть на стелі?

Компульсивна потреба все тримати під контролем та в ідеальному порядку стала частиною життя. Але невже все так погано? Або так: невже мати чистий, затишний та акуратний будинок — це погано. Ми так не вважаємо, тому, озброївшись прикладом Моніки, беремося організовувати свій і ваш простір.

1. Запам’ятайте, що кожна річ має своє місце

posts-to-db-Фото 2

Найпростіше правило, яке допоможе вам завжди підтримувати порядок, – це класти речі туди, звідки ви їх взяли. Легше правила складно знайти! Якщо ви така, як Моніка, ви маєте місце навіть для лаку. 

Ні для кого не відкриємо Америку, якщо скажемо, що чим більше ви розкидатимете речі, тим захаращенішим буде ваше приміщення. Для вже ледачих господарок є простий лайфхак – купіть парочку органайзерів і запакуйте туди все, що не вписується в картину ідеальної квартири. 

Введіть у звичку класти речі на місце – це не тільки позбавить вас від безладу, але також убереже від тривалого пошуку ключів або помади. 

2. Заглядайте у кожний куточок

posts-to-db-Фото 3

Ні, пилососити пилосос, як це робить Моніка, ми вам не радимо – це занадто дивно. Головне посилання цього уроку в тому, щоб відноситься до прибирання, не як рутинного акту в стилі «аби було». 

Ваш будинок – це відображення вашого життя. Плями на килимі, шматки пилу, дзеркало в плямах від зубної пасти… Що ви скажете про таку людину? А чи хочете ви бути такою людиною? Ні, не бажаєте. 

Не лінуйтеся відсунути диван і вимести все сміття, протерти кожну статуетку і розібратися з рахунками, що зібралися в поштовій скриньці. Це займе багато часу і навіть змусить вас понервуватись, але результат покриє всі витрачені нерви. 

Читайте також: ЯК НАВЕСТИ ПОРЯДОК У БУДИНКУ: НАДХОВЛЯЮЧІ ІДЕЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

3. Виведіть організацію простору на новий рівень

posts-to-db-Фото 4Особисто ми вважаємо Моніку надлюдиною. Якщо слідувати її вченню, то кожна річ має мати свою категорію і своє місце.

Повісити ярлики та стіки на все без винятку не вдасться, але використовувати цей метод для зберігання важливих паперів – це ідеально. Нехай в одній папці зберігатимуться документи по роботі, озаглавлені відповідним клейким папірцем, у другій — рахунки, а в третій — вирізки з журналів/ескізи/записки від подружки. Навчіться каталогізувати макулатуру – це значно спростить ваше життя.

4. Покладайтеся лише на себе

posts-to-db-Фото 5

Досить чекати допомоги від інших – тільки ви можете прибрати квартиру до скрипу і блиску. Так, це несправедливо, що користуються квадратними метрами всі, а наводите лад ви. Але моніка легше все зробити своїми руками, ніж страждати від нервового тику побачивши залишеної кавової плями на столику або смуги пилу на карнизі. 

У вас є тільки один вихід – це вчити робити збирання правильно. Трохи нервування і парочка скандалів, і ваш підопічний запам’ятає, чим краще видаляти розлучення на дзеркалі і які квіти потрібно поливати через день. 

Коли учень освоїть базу, навчитеся використовувати програму начебто Наш дімщо допомагає розподіляти обов’язки між усіма учасниками прибирання. 

Читайте також: ЯК ПРОВІСТИ ГЕНЕРАЛЬНЕ ЗБИРАННЯ: КРОКОВИЙ ГІД

5. Не виходьте з дому, доки не застеліть постіль

posts-to-db-Фото 6

Зім’яне простирадло і ковдра, що розкидалася по ліжку, перетворюють вашу, загалом, ідеальну спальню в зосередження хаосу. А всього й потрібно, що п’ять хвилин часу, і проблема буде нейтралізована. 

Введіть правило не виходити з дому, доки ліжко не буде застелене. Пару доган начальника за запізнення приведуть вас до тями і подарують мотиваційний стусан вставати трохи раніше, щоб розправити ковдру, збити подушки і постелити покривало. 

6. Розкрийте всі свої «брудні секрети»

posts-to-db-Фото 7

Якою б педантично-охайною дівчиною ви не були, у вас є ті самі «брудні секретики». І найчастіше вони живуть у таких місцях, як комора. Чого там тільки нема! Побиті міллю шуби, зламані торшери, чашки без ручок – один суцільний мотлох, розлучитися з яким просто неможливо. Це ж пам’ять! 

Ми разом із Монікою радимо вам готувати хрестовий похід. Боротьба з непотрібними речами буде довгою і болісною, зате яка солодка перемога! Якщо вам дійсно дорога бабусина ваза або мамині джинси з 80-х, не позбавляйтеся їх, а ось посуд з тріщинами і сколами не повинен займати місце у вашій квартирі. 

7. Навчіться складати плани та розклади

posts-to-db-Фото 8

Моніка готова планувати все у світі і навіть веселощі. Ви можете порахувати це ще однією дивністю Геллар, але ми задумалися про актуальність такої практики.

Зараз, коли часу не вистачає навіть на те, щоб видихнути зайвий раз, ведення планнерів — це справді порятунок. Вам не потрібно тримати в голові тисячі справ, не страшно пропустити день народження коханої бабусі або забути про побачення з хлопцем. 

Тим, хто не любить старомодні паперові блокноти, ми пропонуємо зручний додаток Календарі або будь-яке інше. Воно допоможе вам врегулювати своє божевільне життя. 

Вас називають Монікою чи ви тільки прагнете нею стати? У будь-якому разі ми з вами!