UA
RU

Доступна розкіш: тест-драйв Nissan Sentra

Редагувати переклад

Марії Антонової однією з перших пощастило протестувати новий Nissan Sentra, який вражає не лише благородною зовнішністю, а й прийнятною ціною.

Nissan Sentra

двигун: бензин 1,6 л; потужність: 117 л/с; розгін до 100 км: 11,3; витрата палива (змішаний цикл): 6,4 л / 100 км.

В наш не простий для економіки час покупка нового авто – дуже виважене рішення. Коли Nissan з'явився новий автомобіль С-класу, та ще й за доступну ціну мені відразу захотілося його протестувати і поділиться своїми враженнями.

Почну з того, що для українського споживача седан завжди був пріоритетною покупкою. Так, все більше на дорогах з'являються позашляховики та хетчбеки, але сегмент любителів седанів залишається на чолі списку.

Дизайн

Стриманий дизайн розрахував більш старшу і спокійну аудиторію. Для любителів яскравих форм та молоді у компанії є Juke та Кашкай. Салон машини дуже просторий, особливо другий ряд, можна закидати ногу на ногу, навіть дуже рослим людям. Передня панель оснащена мультимедійною системою Nissan Connect з сенсорним екраном антивідблиску розміром 5,8 дюймів. Дана система сумісна з усіма смартфонами і дозволяє слухати музику з улюбленого гаджета, так і залишатися завжди на зв'язку «без рук».

126223_7_15

У довгий шлях

Новий Nissan Sentra оснащений бензиновим 117-сильним двигуном об'ємом 1,6 л. Так, на старті ви не будете першими, але середня витрата палива близько 7л/100 у повному розмірі компенсує цей нюанс. Особливо мені сподобалася машина на довгій трасі. Добре тримає дорогу, комфортна в керуванні, на задньому сидінні два пасажири просто відпочивали. Порадувало велике багажне відділення як для седана.

Двохзонний клімат-контроль, датчики світла та дощу всі функції створювали враження, що я їду в машині бізнес-класу.

126216_7_15

Безпека

Кожна комплектація Nissan Sentra передбачає всі необхідні системи: антипробуксовочна, динамічна стабілізація, система гальмівних зусиль. Особливо мені сподобалася інтелектуальна допомога при гальмуванні, актуально, якщо ви часто їздите пробками. 6 подушок безпеки додають упевненості на дорозі.

Перший серед рівних

Чи не втрималася від порівняння з конкурентами. Протестувавши два автомобілі цього ж класу та приблизно одного цінового діапазону, можу сказати, що новий Nissan Sentra упевнено, лідирує за співвідношенням пропонованих опцій та комфорту до заявленої ціни.

Статті по темі: 

Мій формат: тест-драйв Skoda Fabia
Вгору та вниз: Subaru Outback
Тест-драйв: потужна Acura MDX

Статті на тему