UA
RU

Навколо світу з $2 тисячами у кишені

Редагувати переклад

Українки Ганна Морозова та Марія Хандусь вирушили у подорож навколо світу з $2 тисячами у кишені. Ганна розповіла Marie Claire, як це було.

Пя мріяла років з п'яти. Коли тато повідомив, що Земля кругла, я одразу захотіла це перевірити. Батьки сказали: «От виповниться тобі вісімнадцять, зробиш закордонний паспорт і поїдеш хоч у Буркіна-Фасо». Так і сталося. Але спочатку через навчання в університеті часу на мандрівки у мене було мало. Потім я почала працювати і зрозуміла, що мені набагато цікавіше отримувати гроші за фактом, ніж сидіти в офісі. І тоді вирішила вирушити у кругосвітню подорож: готувалася три місяці, але за два тижні до нього мій супутник відмовився. Це був шок, але я не розгубилася і стала обдзвонювати всіх друзів та знайомих. Маруся погодилася поїхати внаслідок двогодинних умовлянь – ось скільки часу насправді потрібно, щоби на таке вирішитися.

866554

Маршрут

.14 ​​жовтня 2013 року ми виїхали з Києва до Москви, дісталися Уралу. Потім перетнули Казахстан з півночі на південь, в'їхали в Китай із боку Сіньцзян і весь листопад провели там. Далі з Лаосу ми вирушили до В'єтнаму, де зустріли Новий рік, а на початку січня поїхали в Камбоджу і далі в Таїланд.

.Там ми пробули місяць, потім дісталися Малайзії та Сінгапуру, а весь лютий і початок березня залишалися в Індонезії. Після жили на Філіппінах три тижні, а на початку квітня вирушили до Макао, звідти – до Гонконгу. 14 квітня 2014 року ми відлетіли до США, де були в Сан-Франциско та Каліфорнії. Там я залишила Марусю, вирішивши на кілька місяців повернутися в Україну, і з Нью-Йорка через Москву дісталася Києва. Незабаром я планую знову вирушити до США, звідки ми продовжимо нашу подорож. Заздалегідь ми робили лише китайську візу, візу США отримували у Бангкоку.

Потрясіння

.Майже всю дорогу ми їхали автостопом. У тому ж Китаї ми настільки нахабніли, що зупиняли на автобані будь-яку машину, що сподобалася (нам попалися навіть «бентлі» і «ягуар»), користуючись тим, що європейці для китайців – як інопланетяни. У місті Турфан біля пустелі Такла Макан 15-річний хлопчик попросив дозволу Марусі доторкнутися до її волосся, зізнавшись, що це перша блондинка в його житті. В Індонезії ми хотіли заощадити $10 на човні, перепливши дистанцію в 1 кілометр між двома островами - ми добре плаваємо. Посередині виявилася сильна підводна течія, нас почало зносити у відкрите море. Мене підібрав катамаран, а Маруся все ж таки допливла сама.

Бюджет

.У дорогу з собою ми взяли по $1000 доларів готівки на кожну. Найзначнішою тратою було $750 за особу на транстихоокеанський авіапереліт. Одного разу ми безкоштовно потрапили на літак, який летів між островами, двічі безкоштовно мандрували кораблем. У дорозі ми майже нічого не витрачали – зупинялися біля коучсерферів, їхали автостопом, водії пригощали нас їжею та дарували невеликі суми, аргументуючи це тим, що вони не можуть вирушити у подорож, як ми, але їм буде приємна думка, що нам ці гроші допоможуть. . У Китаї ми підробляли іноземцями у клубі. Присутність іноземця збільшує статус клубу. Ти тусуєшся, до тебе підходять місцеві, просять зробити «селфі» або просто постояти поруч, і за таку «працю» можна отримати до $100 за вечір.

.За час подорожі я підробляла барменом, ми були моделями та співали на сцені, таким чином поповнюючи наш бюджет. На двох ми витратили близько $4000 за 7 місяців.

У В'єтнамі мене вразили внутрішня сила та благородство мешканців, тепер я називаю їх «нацією переможців». Ми цілеспрямовано хотіли потрапити до Шаолінь, але не врахували, що у Китаї є міста з однаковими назвами. Забили в навігатор Денфен, приїхали туди, а це виявилося зовсім інше місто. Гак був за тисячу кілометрів!

123

Люди

.В'єтнам та Казахстан – у топі мого особистого рейтингу. У Казахстані люди надзвичайно гостинні, дуже відкриті. А у В'єтнамі ми грали в теніс із їхнім першим космонавтом на ім'я Фам Туан, йому 67 років. Це як побачити живого Гагаріна - я закохалася з першого погляду. Щоразу, коли ми прощалися з людьми, виникало почуття, ніби ми залишаємо рідну сім'ю. Якщо мене запитати, куди б я хотіла повернутися, я відповіла б – до людей. А країна це приємна декорація. Ми знайомилися з мільйонерами і зовсім бідними людьми, дружили з дітьми та старими людьми. Про твою країну судять за тобою – для мене це дуже важливо! Щодо мови – хто грав у «крокодила», той ніде не пропаде, бо англійська далеко не скрізь рятує.

неприємності

.Всю дорогу я була як заговорена. Але коли ми приїхали на Філіппіни, там зі мною сталося все, що можна: лихоманка, кашель, нежить, кон'юнктивіт. Я вибила палець на нозі. У Казахстані нас підібрав работоргівець, який розповідав, що торгує таджиками, як помідорами, за $400 доларів за людину. А сам був такий милий. У Бангкоку ми захотіли побачити його темну сторону та вирушили на еротичне шоу. Ми почали знімати його на відео. Це помітили, і на нас налетіли 20 голих розлючених танцівниць, які почали нас душити, виривати камеру. Ми видалили відео та ледь забрали ноги. У Малайзії на нас у машині напали три індуси, які хотіли нас зґвалтувати. Але ми досить міцні, а індуси – кволі. Ми схопили їх за руки, билися і кричали, почали загрожувати водієві, що виб'ємо шибки. Він злякався і зупинився, і тоді індуси зрозуміли, що ми можемо заявити до поліції. Вони намагалися зам'яти, казали, що ми їх неправильно зрозуміли. І подарували нам кастет, яким щойно погрожували. Після цього випадку я усвідомила, що з такою ситуацією можна впоратися, якщо ти боротимешся, головне – не дати себе зламати психологічно.

У Таїланді три дні поспіль ми плавали на пляж Рейлі-Біч, оточений з трьох боків скелями. Там дуже щільний рух човнів, що перевозять туристів, тому ми стали туристичним атракціоном – нас охрестили русалками і змагалися за те, хто ж нас підбере.

766554

Їжа

.Маруся не їсть м'яса, їй доводилося тяжко. Іноді вона харчувалася одними бананами. Я через кілька місяців подорожі дивитися не могла на азіатську їжу - мені снилися сни про борщ, я відчувала смакові галюцинації. Перець чилі вбив усі рецептори, після прильоту додому мені все здавалося несмачним. На мою думку, найкраща їжа – в Індонезії: мільйон фруктів, фреші, свіжі морепродукти, до того ж індонезійці не переборщують зі спеціями. У Казахстані мене нагодували блюдом під назвою бешбармак, серед інгредієнтів якого – пряма кишка коня. Я почувалася, ніби в екстремальному шоу.

Філософія

.Ми дуже швидко охололи до визначних пам'яток. Набагато цікавіше після приїзду в нову країну було одразу потрапити до місцевої родини, пожити у них кілька днів, подивитися на побут. Ми завжди намагалися повертати з туристичних стежок. У цьому сенсі ми мали велике упередження до Таїланду. Пхукет, і справді, справив гнітюче враження. Масовий туризм псує людей, вбиває природу, від місця нічого не залишається. Країну з вікон готелю по-справжньому не побачиш.

Для мене мандрівка ніколи не була відпочинком. Це щоденна робота, від якої я отримую шалене задоволення