Бренд вирішив звернути увагу громадськості на дискримінацію жінок у мистецтві.
Gucci та онлайн-майданчик Artsy запустили спільний проект, який призначений для привернення уваги на ґендерні проблеми у мистецтві. Вони зняли три короткометражні фільми, в яких Мерилін Мінтер, Петра Коллінз, Фейт Рінгголд та інші художниці розмірковують про роль жінок та чоловіків у мистецтві.
Читайте також: ФОТОЗВІТ: ЯК ПРОЙШЛА БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ MC@WORK
За даними дослідження Національного музею жіночого мистецтва, 70% художників, представлених у приватних галереях, – чоловіки. Це наштовхнуло на думку бренд Gucci та онлайн-платформу Artsy створити відео, в якому обговорювалися гендерні проблеми, стереотипи та бар’єри, які зустрічалися на шляху жінок у творчій сфері.
Крім короткометражок, також буде представлена імерсивна інсталяція, що створює ефект присутності на ярмарку Art Basel в Майамі, присвячена цій темі.