KAZKA святкує один мільйон підписників на YouTube та оголошує про вихід нового альбому
Редагувати переклад16 вересня український гурт KAZKA відсвяткував діджитал-ювілей – один мільён підписників на своєму YouTube-каналі.
Канал було створено у 2017 році, за цю годину до нього приєдналося вже більше мільйона шанувальників зі всього світу. Найближчою годиною гурту буде вручено «Золоту кнопку YouTube» від офіційних представників сервісу в Україні.
Для нас цифра в один мільён підписників – це величезна нагорода від наших фанатів. Ми щасливі, що наша музика подобається такій великій кількості людей, і раді, що до нашого світу ,
— говорити солістка гурту KAZKA Олександра Заріцька.
Також гурт оголосив про вихід нового альбому. До нього увійдуть саундтреки до анімаційного серіалу «KAZKA: Таємниця Чарголосу» та серіалу «Моя улюблена Страшка», а також дуети з українськими виконавцями, включаючи пісню «Зірочка», виконану з Тіною Кароль та «Поруч», яку гурт KAZKA записав з ALEKSEEV. Його реліз відбудеться вже цієї осені.
Читайте також: Гайд 18-19 вересня: Куди піти та що подивитись
Обкладинкою нового альбому стане новий логотип мультимедійного світу KAZKA SVIT, який компаній mamamusic представила під час святкування. Лого символізує поєднання головних складових всесвіту – творчості, унікальності, національного культурного коду та етнічних мотивів. Автором логотипу виступив дизайнер Ярослав Шкрібляк, на рахунку якого розробка фірмового стилю курорту «Буковель».
Зустрічала гостей цього вечора провідна Ольга Горбачова, яка наразі завершує свою кар'єру та погодилася провести прощальницю вечірку.
Також спеціально до святкування KAZKA випускає новий продукт, який неодмінно понравиться всім поціновувачам легких та апетитних десертів. Мільфей, випущений під брендом KAZKA, представлений у двох варіантах – з лісовими ягодами та йогуртом та з вишнево-шоколадною начинкою.
«Ми активно починаємо розширювати всесвіт KAZKA SVIT. Аудиторія вже добре знає музичний гурт KAZKA, наш мультсеріал «KAZKA. Таємниця Чарголосу» та одноімну книгу, – розповідає продюсер та засновник компанії mamamusic Юрій Нікітін. - Минулого року у співпраці з компанією «Три ведмеді» ми представили морожене KAZKA, а тепер випускаємо новий десерт. Розширюючи KAZKA SVIT, ми хочемо створити прецедент і представити світові перший український ліцензійний світ, який буде відповідати найрізноманітнішим запитам аудиторії – від потреби в культурному продукті до харчових продуктів, одягу та відеоігор».
Фотограф – Андрій Максимов