Як це було: Презентація бренду TRESemmé в Україні
Редагувати перекладВсесвітньо відомий бренд догляду за волоссям TRESemmé тепер в Україні! А відучора телеведуча Катя Осадча стала офіційним амбасадором компанії.
Українська презентація американського бренду TRESemmé, який за 70 років свого існування встиг завоювати світову популярність, відбулася в рамках концерту «Вечір прем'єр із Катериною Осадчою».
Бренд TRESemmé лідирує в категорії засобів для укладання та догляду за волоссям. В Україні марка представила шість капсульних колекцій, покликаних допомогти у створенні бажаних образів у домашніх умовах.
BEAUTY-FULL VOLUME
Завдяки поєднанню міцелярної технології та колагену, він забезпечує ефектний об'єм від самого коріння.
REPAIR&PROTECT
Справжні засоби SOS, які «реанімує» пошкоджене волосся завдяки унікальній формулі з біотином.
Читайте також: RESTART: ЯК ПРОШОВ PUBLIC TALK В APT.13
KERATINE SMOOTH
Ключовий інгредієнт – масло марули – здатне «приборкати» навіть найнеслухняніше волосся і забезпечити його гладкість і м'якість.
BOTANIC DETOX
Продукти без парабенів, силікону та барвників з екстрактом кокосу та алое віра гарантують дбайливу детоксикацію волосся.
DIAMOND STRENGHT
Комплекс 18-MEA скорочує ламкість на 98% і запобігає випаданню волосся.
HOLD COLLECTION
Професійна лінійка укладальних засобів із унікальною memory-технологією забезпечує рухливу фіксацію зачіски до 24 годин.
Презентацію TRESemmé в Україні відвідали представники провідних косметичних компаній, блогери, світські герої та ЗМІ. Для гостей заходу практичний психолог та телеведуча Леся
Матвєєва провела public talk на тему стандартів жіночої краси. Учасницями дискусії виступили блогер Анастасія Масюткіна Д'Амброзіо, дієтолог та нутриціолог Тетяна Фіалкова, зірковий стиліст Світлана Кузьмічова.
Під гаслом «Весь світ – твій подіум», гостям свята представилася можливість відчути себе справжніми моделями: зробити укладання від професійних стилістів та продефілювати фотозоною у вигляді подіуму.
[mc_gallery id=152062]