Закрити
UA
Життя

Як відкрити салон краси, і чому про такий бізнес замислюються все частіше

Поділись:

posts-to-db-Фото 1

Скажіть, скільки разів ви чули від дівчини, що вона — власниця салону краси, і одразу ж зазнавали стереотипних думок? Доглянута, з ідеальним укладанням і не менш ідеальною усмішкою, готова закохати в себе будь-якого клієнта — чи не так виглядає жінка, яка не має проблем у реальному житті? Правда в тому, що так виглядає жінка, яка звикла багато та успішно працювати.  

Насправді все набагато складніше, адже власниця салону краси має бути не лише ідеальною рекламою свого дітища, а й володаркою сильного характеру. Така дівчина повинна володіти насамперед інтелектом, а також бізнес-навичками, “сталевими” нервами, і загалом бути сучасною супержінкою. 

Існує думка, що бьюті-бізнес – це легке дозвілля, що ні до чого не зобов’язує, а не серйозний бізнес. Хіба можуть маски, масажі, лаки та помахи пензликом з тушшю зрівнятися зі страхуванням життів чи продажем автомобілів? Правда в тому, що власниця салону краси не просто випещена леді, але сильна та незалежна дівчина, з калькулятором у руках та сотнею потрібних контактів на кнопках швидкого набору. Вона продає, вважає, організовує, керує. Найчастіше вона сама – б’юті-спеціаліст вищої категорії. 

І не варто піддаватися стереотипам, вважаючи, що господинею бьюті-салону може бути лише жінка. В індустрії краси з’являється все більше чоловіків, які приходять на ринок раціонально або – за покликом серця і спеціальності. 

Краса, для цих підприємців, дійсно – стиль життя, а б’юті, все-таки – бізнес: 

  • До 2025 року світовий річний обсяг “ринку краси” очікується на рівні $716 000 000 000.
  • У бьюті-індустрії простежуються світові тренди на: екологічність, інклюзивність, тотальну діджиталізацію. 
  • Пандемія 2020 року збільшила кількість фахівців, які ризикнули відкрити Приватну Практику та взяти своє майбутнє у свої руки, майже вдвічі.

Але окрім майбутнього, варто взяти в руки та смартфон, щоб значно полегшити собі життя бізнес-фахівця.  

 

BDiary – Мобільний додаток-помічник для ведення Приватної Практики в бьюті-індустрі, зібрав поради експертів та історії від “першої особи”, які допоможуть тим, хто вже відкрив свій кабінет, салон, клініку або тільки збирається це зробити. Додаток створено в концепції ВСЕ-В-ОДНОМУ і дозволяє організувати саме ці, ключові частини робочого процесу: 

1.Клієнти 

«У вас є лише один бос. Клієнт» – ця цитата Сема Уолтона, засновника Walmart, є аксимою для власників бізнесу у всіх сферах. А у світі естетичної медицини та краси, знання клієнта, історії його процедур, алергій та протипоказань – це must have для забезпечення не тільки стійкого майбутнього вашого бізнесу, а насамперед для збереження здоров’я, краси і навіть життя. 

posts-to-db-Фото 2

НАЙКРАЩА ПРАКТИКА:

«Як не боятися піти у свій бізнес? Потрібно боятись піти – цей страх захистить вас від необдуманих вчинків та неефективних бізнес-рішень. Величезна клініка або один кабінет – це вже бізнес, і він живе за законами бізнесу. Дуже погано, коли ви не боїтеся і не рахуєте.

Почніть з головного – вирішіть, чим ваш кабінет відрізнятиметься від конкурентів, які послуги будуть основними, а допоміжними. Створіть чіткий бізнес-план з урахуванням всіх витрат та прогнозів прибутку. Тільки коли це виглядає на папері – переходьте до справи. Вчитися важливо не лише новим протоколам, а й насамперед – веденню бізнесу”.

posts-to-db-Фото 3

 

Ольга Хайновська

експерт з розвитку салонного бізнесу, автор книг: “Успішний бізнес у красі”, “Як підвищити прибутковість салону краси”, міжнародний спікер.

posts-to-db-Фото 4

ПРАВДИВА ІСТОРІЯ:

«Я пішла у свою справу за покликом душі. Мій вектор у тому, щоб закликати жінок полюбити свою природну красу. Це й насамперед – дуже корисно. А якщо заміксувати все це зі стараннями, щирістю, плюс заправити нотами диджиталізації, то й виходить моя формула успіху. Головне – не здайтеся!».

posts-to-db-Фото 5

 

Вікторія Остапець

спеціаліст з самомасажів та тейпування, PRO-користувач BDiary.

2.Результати 

Зібрати своє портфоліо з реальними результатами ефективності процедур ДО/ПІСЛЯ – дуже важливо для продажу та репутації вас як спеціаліста. Якщо ви починаєте свій шлях – робіть безкоштовні роботи. І фото клієнтів важливо публікувати виключно за їхньою згодою та бажано, – письмового. У BDiary ви можете роздрукувати протокол візиту та надати на підпис згоди клієнту. 

posts-to-db-Фото 6

 

НАЙКРАЩА ПРАКТИКА: 

«Картка клієнта має бути. Бо інакше бути не може. У BDiary – електронні карти клієнта з анамнезом, історією візитів з фото ДО/ПІСЛЯ, зазначенням матеріалу процедури. Це базис, на якому будується успіх вашого бізнесу.

posts-to-db-Фото 7Юлія Броско

Брендмейкер, CEO BDiary.

 

НАЙКРАЩА ПРАКТИКА:

«Принципово важливо вміти показати результат не лише клієнту, а й зібрати своє портфоліо.  
Я рекомендую не фабрикувати результати, а підвищувати кваліфікацію. Чи не загравати зі світлом, але обов’язково знімати відео. Оформіть собі корнер для постійної підйомки найкращих робіт та регулярної публікації. Це підвищує довіру та показує клас лікаря».  

posts-to-db-Фото 8Теодор Лисейко

лікар-косметолог, дерматолог, тренер, власник мережі салонів краси, PRO-користувач BDiary.

3. Фінанси/рентабельність 

Ще раз нагадаємо, б’юті-бізнес – це бізнес. У BDiary все рахується автоматично, проте – про що нам говорять ці цифри? 

posts-to-db-Фото 9

 

НАЙКРАЩА ПРАКТИКА:

“Один із найважливіших показників – рентабельність.Що це таке рентабельність салону краси та як її рахувати? Повірте це головний ідентифікатор ефективності бізнесу! Я рекомендую таку формулу: фонд оплати праці 45-50%, операційні витрати: закупівля 7-12%, оренда 5-10%, маркетинг 5%.

Дохід / Виручка – витрати = рентабельність. І у вас все гаразд, якщо цей показник 20-30%».

posts-to-db-Фото 10

 

Олеся Ніцевич

магістр економіки, засновник онлайн-школи фінансової грамотності у beauty-сфері, практикуючий стиліст та колорист.

4.Послуги 

Як сформувати каталог послуг свого кабінету чи салону краси? Які послуги будуть потрібні, а які ні? Як швидко зрозуміти – чи в правильному напрямку ви рухаєтеся? 

posts-to-db-Фото 11

 

TRUE STORY:

«У приватну практику я пішла давно і одразу зрозуміла, що можу розраховувати лише на себе.

І весь спектр послуг я сформувала довкола своїх ключових навичок. Йду в онлайн. Діджиталізуюсь. Це живе середовище. Важливо тримати баланс: з одного боку – реагувати на тенденції, з іншого – надавати основні ключові послуги у косметології».

posts-to-db-Фото 12

Марта Лебедєва

доктор-косметолог, PRO-клієнт BDiary.

5.Персональний бренд, промо та реклама 

В епоху діджитал просто не залишилося того, чий профайл у соцмережі порожній, а довіра не підкріплена загальними фоловерами. Навіть якщо у вас немає перших рекламних бюджетів – будуйте продаж навколо бренду своєї власної Персони. І робіть це впевнено. Постійно публікуйте цікавий та корисний контент, який буде важливим для вашої групи передплатників. Можливо, спочатку вона буде зовсім невелика, але наполегливість і якість завжди відшукають своїх послідовників. Будьте активні та залучені до діалогу зі своєю аудиторією.  

“Якщо у вас немає свого сайту – оформіть собі PRO-аккаунт у BDiary. Вже з оновленням 2022 року – персональний сайт там формуватиметься автоматично. Це буде особиста вітрина вашого красивого бізнесу в Інтернеті. Поки що є час напрацювати портфоліо». 

posts-to-db-Фото 7

 

Юлія Броско

Брендмейкер, CEO BDiary.

Завантажити додаток-помічник для приватної практики у сфері краси можна тут: mybdiary.com. 

Доступні версії для iPhone та Android. Є безкоштовна та платна версія. Для кожного читача – всі Premium-можливості 1 місяць – безкоштовно! 

posts-to-db-Фото 14