UA
RU

Київський ЦУМ представив рекламну кампанію до 80-річчя

Редагувати переклад

 

Київський ЦУМ представив рекламну кампанію до 80-річчя - Фото 1

Київський ЦУМ продовжує відзначати своє 80-річчя і за відкриттям нових вітрин, презентує ювілейну рекламну кампанію весна-літо 2019 – «ЦУМ. КРІЗЬ ПОКОЛІННЯ».

80-річчя центрального універмагу столиці — привід, який подарував креативній команді ЦУМ можливість відійти від традиційного підходу до створення рекламної кампанії та показати ЦУМ через призму його історії та культурної спадщини. На перший план вийшли живі емоції реальних людей, їх спогади про минуле та міркування про сьогодення.

Київський ЦУМ представив рекламну кампанію до 80-річчя - Фото 2

 

Вперше героями рекламної кампанії ЦУМ стали не професійні моделі, а представники відомих українських династій, молоді артисти нової хвилі, арт-діячі та бізнесмени, які зробили свій особистий внесок у розвиток України.

У зйомці кампанії взяли участь 15 героїв: улюблениця українців Народна артистка Ада Роговцева в компанії своєї доньки режисера Катерини Степанкової та онуки Дарії, чемпіонка світу з підтягування Анастасія Васильченко, онука Софії Ротару кав'ярень ONE LOVE coffee Володимир Задирака зі своїм батьком, братом та племінником, виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv Василь Гроголь, українська актриса Варвара Лущик, моделі Тамара Деркач та Галина Герасимова. Кожен герой своїм прикладом демонструє нерозривний зв'язок поколінь, сімейні цінності та традиції, що відображаються у філософії ЦУМ у новому сезоні.

Київський ЦУМ представив рекламну кампанію до 80-річчя - Фото 3

 

 

Євген Мамай, генеральний директор ЦУМ Київ:

ЦУМ святкує 80 років цього року. Це знакова цифра, і сам ЦУМ за цей час став знаковим місцем для киян та гостей столиці. Цією рекламною кампанією ми хотіли переосмислити цінності ЦУМу, оскільки це вже давно не просто універмаг: ЦУМ – це традиції, це спогади, це емоції поколінь. Рекламна кампанія – це перший прояв, присвячений 80-річчю – на нас чекає ціла низка гучних проектів».

На тлі мінімалістичного дизайну герої зйомки приміряли образи з колекцій весна-літо 2019 від Versace, Jimmy Choo, No21, Bally, Jil Sander Navy, Alexa Chung, DVF, The Kooples, Nanushka, See by Chloe, Max Mara, Hugo , Eterna, Ted Baker, Pierre Hardy, Jacadi та інших.

[mc_gallery id=148682]

Докладнішу інформацію можна знайти тут:

www.tsum.ua

www.facebook.com/TsumKyiv/

www.instagram.com/tsum.kyiv/

Статті на тему