UA
RU

Кортні Кокс випустить лінійку ароматичних засобів для прибирання будинку з косметичним ефектом 

Редагувати переклад
Акторка знайшла нову нішу для запуску свого власного бренду.
Кортні Кокс випустить лінійку ароматичних засобів для прибирання будинку з косметичним ефектом Фото 1

Фото: Courtesy of Homecourt

 

Не дивно, що Кортні Кокс, більш відома своєю роллю Моніки Геллер у ситкомі "Друзі", вирішила зупинити свій вибір на виготовленні коштів для дому. Схоже на актрису надихнув її персонаж Моніка, яка завжди з пристрастю і трепетом ставилася до прибирання. 

Яким би не був мотив Кокс, актриса анонсувала запуск власного бренду побутової хімії Homecourt, який включає косметичний ефект. Несподівано, правда? Але тепер більше ніякої сухості рук від миючого засобу та ніяких почервонінь та алергії від спрею на поверхні плюс приємний аромат, як від дифузора.

Бренд використовує косметичний підхід до продуктів, які традиційно відносяться до категорії товарів для дому, таких як мило для посуду та спреї для поверхонь. Продукція з нової лінійки виготовлена ​​з натуральних компонентів, які делікатно доглядають шкіру рук, а також включають вишукані аромати, над якими працювали парфумери Givaudan і Robertet.

Спочатку Кортні Кокс планувала запустити особисту лінійку свічок, але зрозуміла, що ніша з побутовою хімією є абсолютно вільною, тому взялася за розробку товарів цієї категорії.

Ми вирішили створити косметичну лінію для дому. Я одержима своїм будинком та дизайном інтер'єрів, тому хотіла, щоб мій будинок пах як, щоб цей аромат захотілося носити самій. Під час пандемії ми так звикли до запаху Clorox (прим. ред. - аналог хлорки), я втомилася від цього і не хочу, щоб мій будинок більше так пах,

- Заявила актриса.

Кортні Кокс випустить лінійку ароматичних засобів для прибирання будинку з косметичним ефектом Фото 2

Фото: Courtesy of Homecourt

До дебютної колекції бренду Homecourt увійшло мило для рук, засіб для миття посуду, а також засіб для чищення поверхонь. Лосьйон для рук планують запустити наступного місяця, а дезодорант для кімнат – у березні. Перше, що зробила Кортні Кокс - це розробила спільно з парфумерами Givaudan і Robertet чотири нішеві аромати: Steed Rose, Neroli Leaf, Cipres Mint і Cece. Останній став фірмовим ароматом від Кокс: до нього увійшли нотки кардамону з Гватемали, сушеного листя мате, кориці зі Шрі-Ланки, олії індонезійської пачулі та інших інгредієнтів. 

Читайте також: Sustainability Guide: 7 токсичних речей у будинку, яких потрібно почати позбавлятися

Для таких продуктів, як засіб для миття посуду, Homecourt прагнула створити формулу, орієнтовану на догляд за шкірою, щоб зробити процес приємнішим і кориснішим. У мило для посуду додали гліцерин для зволоження шкіри, а засіб для миття рук – арганова олія та екстракт квіток австралійського гібіскуса. Уся лінія Homecourt також протестована дерматологами. 

Бренд також прагне створювати екологічно чисті продукти, які виготовляються та упаковуються з дотриманням принципів сталого розвитку. Тому упаковка засобів повністю виготовлена ​​з перероблених матеріалів, а багато інгредієнтів отримано з екологічно чистих джерел. 

У майбутньому Homecourt розглядає нові категорії (Кокс висловила бажання пропонувати товари для прання) та дистрибуцію на 2023 рік. Проте загальна мета Homecourt – переглянути категорію товарів для догляду за будинком та поєднати ці типи продуктів під одним брендом.

Статті на тему