UA
    RU

    Larissa Posner: Як компанія StyleScan перетворює віртуальну примірку одягу на реальність

    Редагувати переклад

    «Є жінки у російських селищах…» Міленіум-апгрейд хрестоматійної фрази поета Миколи Некрасова сьогодні звучав би так: «Є жінки на цифрових просторах». А тим часом, світ і мода стали глобальними, віртуальними та загальнодоступними. Серед стильних атлантів, на плечах яких будується ця нова реальність, є сартап-фаундер Лариса Познер. Її резюме читається як захоплюючий пригодницький роман: Нью-Йоркська модель стає фінансистом на Уолл-Стріт, потім збирає команду винахідників із Кремнієвої Долини. І все для того, щоб кардинально змінити хід бізнес-історії індустрії моди. Після двох років закритих розробок та тестування у головному офісі в Лос-Анджелесі, її компанія StyleScan офіційно виходить на ринок.
     
    Ми поговорили з Ларисою про те, де черпати сили та натхнення для незвичайної кар'єри, про будні каліфорнійських стартапів, та її багатообіцяючу програму StyleScan.


    Larissa Posner: Як компанія StyleScan перетворює віртуальну примірку одягу на реальність-Фото 1

    На фото: Larissa Posner, засновник StyleScan

     
    Ти на чолі однієї з небагатьох айті-компаній, які були засновані, фінансувалися і очолювали жінки. Як ти дійшла до «такого життя»?

    Мені завжди подобалася мода, її дух новизни, непередбачуваності та сміливості. У моєму житті був період, коли я теж пробувала себе як каталог-модель. Пам'ятаю, була здивована: скільки шпильок, затискачів та скотчу потрібно для того, щоб одяг у кадрі виглядав краще, ніж у реальності. Потім я серйозно зайнялася фінансовим консалтингом, і на моду не залишалося часу. Як і багато хто, я замовляла щось з одягу онлайн, але, найчастіше, покупки доводилося повертати тому, що речі «не виглядали» наживо. Навіть преміум бренди втрачають колосальні гроші на поверненнях та обмінах. У це 40% замовлень. Клієнти замовляють одяг у діапазонах кількох колірних гам та розмірів тому, що сьогодні не існує адекватної опції попереднього перегляду на самому покупці або на моделях із фігурою та зовнішніми даними умовного покупця.  


    Читай також: Краса від «Добробут» — Центру дерматології та косметології.

    Тож народилася ідея StyleScan? 

    Так, я мріяла і шукала таку «чарівну» програму, яка дозволить реалістичний попередній перегляд одягу в 3-D з усіх ракурсів, а також його віртуальну примірку. Якоїсь миті я раптом зрозуміла, що цей чарівний додаток доведеться робити самій! Я звернулася до колег на Уолл-стріт. Це найкращі уми світу: математики, аналітики, інженери. Я запропонувала челендж. Що, якщо переосмислити роботу трейдингових алгоритмів для більш практичного застосування до параметрів тіла та розмірів одягу? Виявилось, що це можливо! Назад дороги не було. З нашою технологією візуалізації ви отримуєте максимально реалістичну картинку. Жодних домислів і ворожінь: підійде або не підійде та, або інша річ або аксесуар. Все моментально очевидно у вашому телефоні! 


    Larissa Posner: Як компанія StyleScan перетворює віртуальну примірку одягу на реальність-Фото 2

    На фото: Додаток StyleScan на сьогоднішній день доступний лише великим фешн-брендам у США. У найближчих планах компанії – реліз віртуальної примірювальної для самих споживачів

     

    Це справжня модна магія!

    Ні, це висока інженерія та машинне навчання. У нашій команді дві тех-легенди. Нашого директора зі штучного інтелекту Rob Reitzen запросили до Зали Слави Блекджека тому, що його алгоритми змогли обіграти великі казино. А попередня діяльність нашого технічного директора Hein Hundal у компанії Raytheon знаходиться під грифом «цілком таємно». По суті ми працюємо з тією ж «начинкою», що й автомобілі безпілотники або ракетоносії нового покоління. Наш креативний директор Spencer Moore багато років займався дизайном колекцій у John Varvatos і Ralph Lauren, а глава маркетингу, Галина Соболєва, сама «з нуля» запустила в Лос-Анджелесі дуже затребуваний фешн-лейбл Single. 



    Larissa Posner: Як компанія StyleScan перетворює віртуальну примірку одягу на реальність-Фото 3

    На фото: Будинки моди в США вже використовують програму StyleScan для того, щоб віртуально «одягати» фотомоделей, замінюючи традиційні фотозйомки

     

    Чим StyleScan відрізняється від інших програм за рекомендацією розміру?


    Програми рекомендації розміру «вгадують» який розмір вам купувати: маленький, середній чи великий. Візуалізація від StyleScan виходить далеко за межі цього. Найближчим часом StyleScan надасть покупцям можливість детально розглянути тривимірне зображення виробу, у тому числі на фотомоделях з різними статурами, а потім уперше представить світові моди примірку віртуального одягу безпосередньо на покупці. Віртуальна примірка зведе кількість повернень до мінімуму, що буде вигідно виробникам одягу, роздрібним торговцям, а також сприятливо позначиться на екології. Чи це не той самий випадок, коли у виграші все?