Закрити
UA
Життя

ЛЕСЯ НІКІТЮК ТА БРЕНД GLO™ ЗАПРОШУЮТЬ ДО СВІТУ HYPER+

Поділись:

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Уявіть світ, де бути собою — так само природно, як дихати. Де не існує обмежень та компромісів, де кожен вільний виражати своє справжнє «Я» та втілювати у життя найсміливіші бажання. Уявіть світ, де можна…  

…піддатися пориву і станцювати запальний хіп хоп посеред вулиці під час обідньої перерви.

…відпустити на волю уяву, розфарбовуючи навколишній світ неймовірними образами.

…розкрити та прийняти свій неймовірний талант, хай би як він не узгоджувався зі стереотипами про вас.

А що як ми скажемо, що такий світ зовсім поруч і в нього можна зазирнути? Леся Нікітюк разом із брендом glo™ запрошують у неймовірний світ hyper+ у новому відео бренда.

БУДЬ СОБОЮ, БУДЬ РІЗНИМ, БУДЬ УНІКАЛЬНИМ ІЗ GLO™ HYPER+!

 

  • Філософія бренду glo™ – це постійний пошук та створення несподіваних поєднань, а також відмова від компромісів. Кожною новинкою в модельному ряді своїх девайсів та кожним проєктом glo™ підкреслює цю філософію, яку поділяє зі своїми прихильниками.

Новий відеоролик із Лесею Нікітюк в головній ролі відчиняє двері у світ hyper+ — своєрідну паралельну реальність, де кожен вільний бути собою і реалізовувати свої бажання.

Потрапивши до нього через портал hyper+, Леся спочатку не вірить своїм очам. Невже так можна — танцювати, коли закортіло? Розфарбовувати світ власними кольорами, захоплено рухаючись у ньому під власний біт?

Тож зовсім скоро Леся Нікітюк і сама надихається атмосферою, в якій так просто повністю віддатися життю, та з властивим їй ентузіазмом демонструє всі грані свого справжнього “Я”, потужного та яскравого.

 

Під динамічні біти Touch & Go — Would You…? Леся проходить неординарну подорож, зустрічаючи яскравих, вільних у своєму стилі людей. В ролях інших героїв кліпу — хореограф та учасник шоу «Танці з Зірками» Дмитро Жук, популярний блогер Євген Таллер, танцюрист шоу «Танцюють Всі» Бахтіяр Ібрагімов та інші

Режисерам Леоніду Колосовському та Дмитру Голумбевському, а також усій команді студії The Martini Shot вдалося створити яскравий та динамічний кліп, надихаючу історію про тих, хто хоче і вміє бути собою, бути різним.

glo™ переконаний, що кожна людина — унікальна та неповторна особистість. І кожен девайс бренда glo™ — це не просто пристрій для нагрівання тютюну, а справжній елемент стилю, який вдало підкреслить індивідуальний образ.

 

Девайс glo hyper+ не випадково дав назву місту із ролика glo™. Адже цей девайс, що поповнив модельний ряд бренда навесні цього року, втілює інноваційну технологію індукційного нагрівання у новому стильному дизайні. Елегантні лінії та комбінації текстур, сучасний дизайн і добірка вишуканих кольорів здатні влучно підкреслити індивідуальний стиль власника. Від вас потрібно зовсім трошки — бути собою!

Про це нагадує і яскрава Леся Нікітюк, яка не просто з’явилась у ролику glo™, а й стала офіційною амбасадоркою бренда. Успішна, красива та харизматична Леся не боїться експериментувати, завжди і всюди залишається собою. Не прагне відповідати вимогам соціуму щодо зовнішнього вигляду чи моделі поведінки, а демонструє свою індивідуальність.

Вона — дівчина, що завжди захищає свої переконання і не вагається діяти всупереч очікуванням публіки, якщо того вимагає її індивідуальність. Втім, саме тому вона залишається улюбленою народною зіркою. Сила Лесі Нікітюк — у щирості, відмові від компромісів та відкритості до нового, і саме ці якості поєднали її із брендом glo™.

“Цього року я почала співпрацювати з брендом у проєкті “Місто VS Урбазаври”. Ця урбаністична кампанія, націлена на початок позитивних трансформацій, надихає своїм легким, фановим підходом до серйозних питань. Бренду glo™ добре вдається поєднувати такі неймовірно різні, на перший погляд, речі, створюючи щось унікальне. По досвіду співпраці я зрозуміла, що мені дуже легко і кайфово працювати з glo™, адже він створює навколо себе неймовірну атмосферу — відчуваєш, що все можливо! Ми з брендом віримо в одне й те саме: якщо бути вірним справжньому собі, відкритим світу, вперто йти до мети та не погоджуватися на компроміси — можна жити таким життям, про яке завжди мріяв. І розділяти його варто з тими, хто з тобою на одній хвилі”.

 

З glo™ нашій редакції ніколи нудьгувати, особливо, коли це стосується колаборацій з Лесею Нікітюк. Наприклад, ми з травня з цікавістю спостерігаємо за проєктом «Місто VS Урбазаври». І з нетерпінням чекатимемо на нові круті колаборації від бренду та його амбасадорки.