UA
RU

Лілія Нілова: Impossible is nothing

Редагувати переклад
Немає стереотипів, сумнівів, рефлексій минулого — така життєва позиція Лілії Нілової, коуча та гуру маркетингу, автора онлайн-проекту pop art marketing. Вона вірить, що можна все, і в інтерв'ю переконала нас у цьому.

Лілія Нілова: Impossible is nothing-Фото 1

На мій запит про вас у Google найчастіше випадало три слова: схуднення, успіх, маркетинг. Як би ви охарактеризували себе трьома словами чи епітетами?

У кількох епітетах я сказала б: «любов до себе», «гроші» і «можна все». Чому любов до себе? Тому що схуднення і всі зміни в моєму житті були б неможливими без любові до себе. Колись її не було. У свій час я важила 149 кілограмів, тоді я навіть подумати не могла про обкладинку журналу, про класні фотосесії і обов'язково інше. Гроші це моя велика опора. Я люблю заробляти сама та допомагати заробляти людям. Це стосується і моєї команди, і моїх учнів, і клієнтів у маркетингу. Маркетинг для мене – means business, тобто маркетинг – означає бізнес. І без маркетингу бізнес неможливий. "Можна все" - це мій девіз по життю. Він про те, що навіть якщо тебе з'їли, у тебе є два виходи. ((Усміхається.) .) Навіть якщо ти народився в багатодітній сім'ї, в не найкращих умовах, у тебе є можливість змінити своє життя і побудувати його так, як ти хочеш.

Ваш проект називається pop art marketing. Ви постійно в авангарді трендів цих сфер, поділіться своїми останніми відкриттями.

Моє велике відкриття у сучасному мистецтві – те, що я почала його колекціонувати. Для мене це було зненацька, я завжди про це мріяла. Нещодавно я купила першу картину популярного художника Алека Монополі. Це та сама людина, яка малює картини у вигляді графіті із зображенням головного героя гри «Монополія». Для мене це дуже класна енергія щодо заробляння грошей та інвестиції в сучасне мистецтво. У мене є одна картина із серії «Біткоїн» — нової та досить класної з погляду інвестицій. Картини Алека Монополі виросли за останні п'ять років удвічі. Тобто це непогана інвестиція, коли ти купуєш картину за 35 тисяч доларів, і за п'ять років вона коштує вже 70 тисяч. Далі більше. І для мене це – відкриття, що можна купувати оригінальні картини. Свою квартиру у Беверлі-Хіллз я обставила у стилі музею сучасного мистецтва. У мене висить багато картин, збираю колекційних ведмедів Bearbrick. А якщо говорити про маркетинг, то, напевно, таким великим і класним відкриттям для мене став Clubhouse та можливість нетворкінгу в принципі. Нетворкінг, у широкому сенсі, для мене те, що тільки набиратиме обертів. Я рада, що він дійшов до нас. Це вже давно є в Америці, коли ти приходиш і розповідаєш про себе. І люди цікавляться та колаборуються з тобою. Це крутий тренд, який розвиватиметься.

Маркетолог Гарі Вайнерчук зауважив: «Найкращий спосіб перемогти — це бути так близько до сонця, наскільки ви хочете. Хочете бути реп-магнатом, ви маєте завести знайомство з P. Diddy, Jay-Z… та працювати на них безкоштовно у протягом п'яти років». чи в вашому житті ситуація, коли ви працювали з кумиром дитинства?

Якось я поїхала на зустріч із Євгеном Чичваркіним. Він був моїм бізнес-крашем із 18 років. Я читала його книги та листи щастя, і для мене це був приклад одіозної постаті у бізнесі. Мені завжди хотілося мати такий самий бізнес, як у нього, і моє ставлення до нього не змінилося. Я кайфанула, незважаючи на те, що витратила колосальну кількість грошей на квитки. Зазвичай я використовую можливості, які з'являються і це був саме той випадок. Тепер у мене є фото з Чичваркіним, на якому 18-річна Ліля верещать від радості.

Що ви вважаєте переломною подією у вашому житті?

Я не вірю в концепцію over night success, коли ти в одну мить прокидаєшся знаменитим. Але якщо говорити про мої вдалі рішення, які привели мене до точки, де я живу зараз, це було рішення завести Instagram у 2014 році. Я тоді в черговий раз худла і зрозуміла, що ВКонтакте я вже не стану популярною. Взагалі я хотіла знімати ролики для YouTube. Instagram був досить новою платформою, і на той момент ще не було мільйонів передплатників. Я почала його розвивати, використовуючи свої інструменти маркетингу, які мені були знайомі, оскільки тоді я вже працювала в маркетингу близько семи років. Далі це те, що я пішла та перестала працювати в офісі. Тоді Instagram вже приносив мені якісь гроші, нехай не дуже великі, але для мене це була підмога і мотивувала заробляти більше і більше. Я бачила у цьому потенціал. Переїзд в Америку для мене теж був певною мірою переломним моментом. Тому що, коли я переїхала, зрозуміла, що грошей потрібно заробляти ще більше, виглядати ще краще, про здоров'я піклуватися ще сильніше і таке інше. Тому таких моментів було багато, і це абсолютно точно не про історію успіху за одну ніч, і не про те, що я раптом прокинулася худою, знаменитою, багатою та щасливою.

Лілія Нілова: Impossible is nothing-Фото 2

Чи є у вас секрет, як завжди бути в авангарді подій?

Відстеження трендів і оточення себе людьми, які з тобою в цій самій обоймі, дуже допомагає. Навіть якщо це не близькі твої друзі, а блогери чи просто люди, які перебувають у топі. Не можна заперечувати тренди, тобі може щось подобатися, щось ні. Але коли ти починаєш щось заперечувати, коли це викликає у тебе жорсткий опір, коли ти перестаєш бути гнучким, то випадаєш з обойми. Тому я та людина, яка не великий фанат Тіктока, але я стежу за нею та за Тікток-хаусами. Коли я бачу якусь інформацію — чи інтерв'ю, чи якийсь інформаційний привід чи ще щось, я намагаюся пірнути туди глибше і подивитися, а що за цим стоїть. Це був проплачений піар або чиєсь бажання зробити справді щось велике. Тому найважливіше - перестати заперечувати тренди і жити з ними у злагоді, намагаючись їх вивчати.

 Гуру маркетингу Джек Траут стверджує: «Ви повинні відмовитися від чогось, щоб чогось досягти». Від чого в свого часу довелося відмовитися вам, щоб досягти успіху?

Люди надто драматично сприймають цю фразу. Багато хто живе в парадигмі на кшталт: «Я пожертвувала всім заради…». Я живу в парадигмі «можна все», в якій не треба нічого відмовлятися. А те, від чого я відмовляюся, для мене не несе жодних глобальних смислів. Тому я точно відмовляюся від лінощів, сміттєвої їжі, алкоголю, куріння, наркотиків, непродуктивних та аб'юзивних відносин. Інша річ, що на словах це звучить легко та просто, але насправді це не зовсім так. Проте драми не було. У тебе на добу є 24 години, і тобі потрібно розуміти, що ти робитимеш. Я, наприклад, людина, яка практично не дивиться серіали, буквально один-два на рік. Я не дивилася «Гру престолів», я знаю контекст, але це не моя історія. Я не граю у відеоігри, але не тому, що страждаю та забороняю собі. Просто це не моє дозвілля. При цьому я дивлюся або слухаю YouTube у фоновому режимі.

На яке запитання ви вже втомилися відповідати?

«Куди справи шкіру?». Тому я відповідаю якось колко, в дусі: «відрізала і з'їла», «пошила сумку, вам відправила» (Сміється.) Я не робила пластичних операцій. Можливо, колись, я їх зроблю, можливо, ні. Час покаже, тому що моя думка багато разів змінювалася з цього приводу. Але глобально те, як виглядає моя шкіра зараз, мене цілком влаштовує. Мені не хочеться заради косметичних змін відрізати від себе частини тіла. Мені не дуже близька ця позиція, оскільки я мав у житті невдалі операції. Я роблю велику кількість процедур, масажі і все інше, щоб моя шкіра прийшла до тями. І вона виглядає непогано, як на мене. Я схудла на 90 кілограмів, і фартух до коліна у мене не висить, а якщо щось і висить, я не модель Victoria's secret і не 100 доларів, щоб усім подобатися.

На яке питання хотіли б отримати відповідь?

Мені цікаво все. Я люблю конспірологічні теорії і хотіла б дізнатися правду щодо них. Кому поставити це питання, я не знаю, але мені було б дуже цікаво обговорити цю тему з кимось знаючим. Ще мені дуже подобається Меган Маркл, вона мене надихає. І, можливо, я хотіла б поговорити з нею, як Опра, лише глибше і не для передачі. Дізнатися, як їй вдалося вивести принца з палацу і що вона за нереальна жінка.

Чи варто займатися наслідуванням у соцмережах?

Ні, бо це дуже помітно. Коли якийсь тренд задає американська блогерка, наприклад Аманда Черні, а хтось із співвітчизниць слідом знімає таке ж відео. Якщо ти перебуваєш у цьому просторі і підписаний на них обох, тобі зрозуміло, де копія, а де неповторний оригінал. Але можна красти як художника. ((Усміхається.) .) Тобто бачити якусь цікаву ідею та адаптувати під себе. Я це часто роблю. Наприклад, я побачила відповідь на запитання, це дало мені натхнення, і я написала великий сторітлінг на схожу тему. Я не зняла таке ж відео, я просто надихнулася чиєюсь відповіддю і зробила прямий ефір на цю тему. Я б точно підписалася на всіх трендсеттерів у дусі сімейства Дженнер, Хейлі Бібер та всіх A-list тиктокерів, селебрітіс, які мають вплив у Instagram, на YouTube, і відслідковувала б їх контент, тренди, які існують, намагалася б над трендами покреативити, потім впровадити у свій контент у переробленому вигляді.

Лілія Нілова: Impossible is nothing-Фото 3

У кому з кінобізнесменів ви впізнаєте себе?

Я не дивилася серіал «Мільярди», але знаю цю сцену, де головний герой каже, що він більше не в клубі «Мільярд», тому що він втратив свою третю кому і двері його машини відчиняються як завжди, а не вгору, як у Феррарі чи Ламборгіні. І коли я купила Ламборгіні Урус за 389 тисяч доларів плюс страховка та перегін із Чикаго в Лос-Анджелес, я відчула те саме. Тому що в мене була кругла сума, і вона перестала бути круглою. І я поржала над собою та над цією ситуацією.

Як ви ставитеся до хайпа?

Добре, коли це продумана історія. Напевно, мої передплатники вважають, що більшість речей я роблю заради хайпа. Але іноді я роблю щось просто тому, що мені в кайф зруйнувати свій образ вкотре. Тобто для звичайної людини піти знятися оголеною для відомого чоловічого журналу це хайп. Але для мене це просто прикольно. Для мене не виклик показати свої соски чи інші частини тіла. У мене була пара хайпових відео, були прямі ефіри та розбори на YouTube, коли ця історія була керована. Я не завжди люблю хайп, це дуже велика енергія, якою потрібно вміти керувати. Заради хайпа я стріляла грошима на Таймс-сквер, ми так робили запуск одного мого курсу, і це повторили всі блогери. Потім я робила те саме з напівоголеними чоловіками в Лос-Анджелесі. Наступного тижня Instagram був сповнений напівоголених чоловіків та пістолетів, які стріляли грошима. Хтось приходив, як я, під бика на Волл-стріт. За всім цим було смішно спостерігати. Для когось це був хайп, але для мене це була класна ідея, яку ми реалізували. Я знімала відео на підтримку Дзюби, воно було досить провокаційним, тому що у мене з рота текли слини. Це зібрало величезну кількість реакцій. Я знімала відео з бананом, з якого злизала вершки, і це викликало лютий відгук. Хайпити на темі сексу мені подобається найбільше, тому що пострадянський простір дуже закомплексований у цьому питанні.

Яким буде маркетинг завтра?

Думаю, що приблизно таким самим, як сьогодні, лише більш персоналізованим. У контенті буде ще більше персоніфікації, турботи про природу та навколишнє середовище, інклюзивність, пошану до всіх людей незалежно від їх раси та сексуальності, більше свободи самовираження. Насправді, коли ти живеш згідно з цим трендом, тобі подобається, що відбувається.

Ваші фоловери стежили за тим, як ви чекали Містера Біга біля під'їзду, де проходили зйомки серіалу «Секс та місто». Хто вам найбільш симпатичний із героїнь?

Звичайно, коли мені було 18 років, я думала, що я Керрі Бредшоу. Тоді я працювала в журналі, у мене була колонка про моду та стиль. Я тільки-но закінчила школу, ми всі дивилися серіал, і мені здавалося, що все це дуже круто, і Керрі просто найкраща. Потім мені подобалася Міранда, бо я була кар'єристкою. Мені ніколи не подобалася Шарлотта, тому що історія про жінку заміжня, яка поклала себе на вівтар сім'ї, мені не була близькою. Мені подобалася свобода Саманти, але, чесно сказати, цього року я намагалася переглянути кілька серій зі своїми подругами, і ми зрозуміли, наскільки це ніяково. Проблеми висмоктані з пальця, і коли ти живеш в Америці, тут у жінок є свобода, всім начхати, з ким і як часто ти кохаєшся. Героїні досить плоскі, і коли дивишся на 35-річних жінок, коли тобі 31, ти розумієш, що так не працює. Зараз, мабуть, я асоціюю себе з Містером Бігом або з кимось із чоловіків, які жили своїм життям, і все в них було непогано. Це серіал для людей із типом особистості «істероїд», коли весь твій успіх у житті визначається наявністю поряд чоловіка. І у всіх героїнь, окрім Міранди, це простежується. І це сумно, бо на такому серіалі можна виховати лише таких самих жінок. Тому я віддаю перевагу іншим серіалам, наприклад «Думай, як злочинець» або «Шерлок Холмс». Але «Секс у великому місті» безперечно був для мене натхненням: туфлі Маноло, Нью-Йорк, фешн і так далі.

Пристрастю Кері Бредшоу було взуття Manolo Blahnik. Які матеріальні речі приносять вам насолоду?

У мене величезний гардероб, і нещодавно я подивилася кілька шоу на YouTube про простих українських дівчат. Я побачила їхній гардероб і свій, і подумала, що мій більше схожий на магазин. Є таке поняття, як «вперше багатий», коли ти купуєш першу дорогу сумку чи туфлі. Це приносить тобі величезну кількість задоволення із серії «Я змогла, я довела». Коли це вже 31 сумка і 58 туфлі, задоволення зовсім інше. Тому з останніх речей, які принесли мені задоволення, це моя машина зеленого кольору із зеленим салоном. Я купила Ламборгіні, і це одна з найбільших покупок у моєму житті. І картина Алека Монополі, тому що для мене це знак, що я нарешті інвестую в мистецтво.

Лілія Нілова: Impossible is nothing-Фото 4

Чи знайоме вам поняття «достигаторство»?

Для мене досягаторство - success with no ful fillment, успіх без задоволення. Коли ти робиш щось для того, щоб довести комусь, що ти гідний кохання і досить добрий, тобто дії з дефіциту. Абсолютно точно я не живу своє життя з досягаторства, і я знаю, як досягати певних речей просто тому, що розумію, чого хочеш що мені в кайф. Тому я б сказала, що бич сучасних жінок — це не досягаторство, а незадоволеність собою, життям та відсутністю любові до себе. Як тільки з'являється любов до себе, ваше ставлення до цілей та досягнень змінюється, і задоволеність життям також змінюється.

Читайте також: Максим Марков: Правила життя

Які цінності минулого вам хотілося б повернути у сьогодення?

Мені здається, зараз все досить гармонійно. ((Усміхається.) .) Для мене жити з огляду на минуле трохи дивно, і я називаю це «жити дупою вперед». Дивитись у минуле, передруковувати Хемінгуея на друкарській машинці та сподіватися так розвинути свій талант. Для мене це не працює. Якщо ви прочитаєте Ірвіна Велша, Чака Паланіка, Набокова та Хемінгуея, всі вони є визнаними, але у них немає нічого спільного. Вони всі унікальні по-своєму. І я думаю, що класний письменник, якщо він упевнений у собі, не повинен передруковувати нічиї манускрипти. І так само жити з огляду на минуле мені б не хотілося. Але мені хочеться привнести в майбутнє свідомість, любов до себе, опору на себе. Я бачу, як все це розвивається у людях, і я кайфую від того, як це відбувається.

Як звучить ваш гасло?

"Можна все". Мені подобається, як він звучить англійською, -Impossible is nothing. Неможливе ніщо. Я намагаюся жити за ним та шукати альтернативи. І навіть якщо вас з'їли, у вас завжди є два виходи. Я підтверджую це своїм способом життя. І коли всі сиділи вдома під час карантину, я знаходила можливість подорожувати. Можна говорити, що це безвідповідально, але я не порушувала жодних правил. Я не літала в ті країни, куди літати було заборонено. Тому для мене неможливе можливе, і можна все.

Фотограф та продюсер: Міла Звєрєва @mila_zvereva

Координатор зйомки: PR-агенція Emily Blair Media

@emilyblairmedia

@emilyblairmarcus

Макіяж та зачіска: Лілія Нілова @ lily.aspen

PR-координатор: Маша Боровенська @mariborovenskaya

Статті на тему