UA
RU

MC@WORK: Олена Борисова, СЕО «Сім'ї ресторанів Діми Борисова»

Редагувати переклад

30 листопада у рамках проекту про бізнес MC@WORK головний редактор журналу Marie Claire Україна Ірина Татаренко поспілкується із СЕО «Сім'ї ресторанів Діми Борисова» Оленою Борисовою. Зустріч пройде в прямому ефірі інстаграм-акаунті Marie Claire UA. 

Перед онлайн-зустрічею ми взяли у Олени невелике інтерв'ю про складнощі, досягнення та цілі в бізнесі.

Олена Борисова

Олена Борисова

Коли і чому ви вирішили зайнятися вашою спрямованістю? Її підказала вам інтуїція чи лише холодні розрахунки? Можливо, ви вирішили реалізувати дитячу мрію?

У 18 років я почала працювати касиром у ресторані в Одесі, потім дуже швидко стала керуючим, а у 23 уже керувала мережею ресторанів. Потім прийшла на роботу до Діми і в результаті стала не лише CEO, а й бізнес-партнером. Я завжди любила числа, і я з дитинства була людиною-системою. Мені подобається аналізувати дані, прораховувати бізнес-моделі та відбудовувати бізнес-процеси. Ми збіглися з Дімою: він вигадує ресторани, а я роблю так, щоб вони працювали і були фінансово успішними.

Якими досягненнями у своїй професії ви пишаєтесь?

Я ціную той шлях, який ми пройшли. Зараз щодня до нас у гості приходить від 15 000 до 20 000 гостей. 95% людей після візиту до нас стають трохи щасливішими – вони отримують відмінний досвід, вони пробують щось нове, вони добре проводять час у гарному місці. Ось ця думка про те, що ми даруємо людям прості радості та поступово змінюємо гастрономічну культуру, знову і знову стаємо трендсеттерами для ресторанного бізнесу – мене тішить.

Якби зараз ви починали знову весь шлях, від яких помилок вберегли б себе в молодості?

Я б не хотіла нічого міняти. Це важлива навичка - приймати себе, весь свій досвід, своє життя з різними моментами, і радісними, і складними. Якщо говорити про якесь «напуття», то я б ще раз сказала собі: «Вір у себе, в особистому житті та в роботі вибирай тільки тих партнерів, з якими співпадаєш на рівні цінностей, завжди на перше місце ставь себе – свої справжні почуття та бажання. У такому разі ти сама керуватимеш своїм життям і будуватимеш його так, щоб бути щасливою. Більше того, людям поруч – близьким, колегам, команді від цього буде лише краще. Тому що тільки щаслива людина має достатній ресурс, щоб допомогти іншим».

З якими складнощами зіткнулися на початку вашого кар'єрного шляху?

Я не оперую такими поняттями, як складнощі. Є завдання, є правила гри, є фактори, на які можна вплинути, і ті, які потрібно просто прийняти. Усе. Далі - ти шукаєш рішення. Такий підхід до бізнесу мені завжди допомагає. Якихось точкових ситуацій – конфліктних, кумедних, складних – було дуже багато. На щастя, вони не можуть вибити в мене ґрунт з-під ніг. Я надто орієнтована на досягнення стратегічних цілей, щоб зосередити свою увагу на дрібницях.

Яка ваша довгострокова мета, заради якої ви розвиваєте свій бізнес?

Розвиток гастрономічної культури в Україні та у світі. Це стратегічна мета, яка не просто прописана у всіх наших документах, вона «вшита» у всі бізнес-процеси. Це те, навіщо існує наша компанія. Ми хочемо, щоб десятки тисяч людей щодня ставали трохи щасливішими, завдяки тому, що вони можуть зустрітися з друзями або коханими в гарному місці та розширити свої гастрономічні горизонти, можуть запросити батьків на бранч чи сніданок, замовити доставку та влаштувати спонтанне свято для себе вдома. . Ми працюємо для цього. І для нас дуже важливо, щоб у людей з будь-яким рівнем доходу була можливість їсти смачно поза домом і готувати самим, якщо їм цього справді хочеться, а не від неминучості та необхідності.

Читайте також: MC@WORK: Діма Борисов, засновник мережі однойменних ресторанів

Статті на тему