Як вплинув музичну індустрію локдаун?Карантин вніс зміни до мого діджейського життя: у зв'язку з пандемією клуби закрилися, а фестивалі перенесли на наступний рік, гастролі відмінено і навіть релізи кількох моїх треків перенесли на невизначений термін.
Локальні вечірки щойно набирають обертів — тішить, що власники клубів та промоутери все-таки створюють музичну атмосферу нічного міста хоча б до 23:00.
Деякі майданчики закрилися назавжди, багато знайомих були змушені покинути музику та зайнятися більш прибутковими проектами. Музика тимчасово перестала цікавити людей.
Але в той же час багато хто перейшов в онлайн. Ми з Антоном Биковим зіграли у незвичайному для себе форматі – на онлайн-фестивалі. Власник великого американського лейблу Rawsome Recordings запросив нас зіграти на своєму п'ятиденному Odyssey Music Festival. То справді був приголомшливий досвід — досвід підготовки до ефіру, технічні аспекти, запис. Я отримала безліч відгуків та коментарів про музику, багато хлопців було здивовано, що українці теж слухають та грають актуальний хаус.
Зараз, як ніколи, є час відточити свої навички в написанні музики, чим я, власне, й зайнята весь час. Це складно, але це потрібно! Особисто мені цей цікавий період змусив глянути деякі повсякденні речі по-іншому, переосмислити музику, себе у музиці та творчості.
Після виходу мого треку YEAH на Mr. Nice Guy Records мені просто посипалися пропозиції від інших лейблів. Я веду переговори із закордонними компаніями, готую кілька колаборацій із іноземними артистами — і все це відбувається в онлайні!
Тож «онлайн» для мене — це суперзручність та можливість розширювати межі своєї творчості далеко за межі України.
Стиль, одяг та фото підготовлені Logic Clothes