UA
RU

Nestlé запускає в Україні лінійку кофе Starbucks 

Редагувати переклад
У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кофе Starbucks, якою можна буде насолодитися вдома.

Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Фото 1

Київ, 15 січня 2021 - компанія Nestlé в Україні вперше оголошує про запуск лінійки кави під брендом Starbucks на українському ринку, розширює свій портфель кави та буде представлена ​​в преміум сегменті меленої та зернової кави. Партнерство сприяє зміцненню лідерських позицій Nestlé у бізнесі кави в Україні та світі, а також надати ширший вибір та чудову можливість українським поціновувачам кави насолоджуватися вдома кавою, яка є однією з найвідоміших та найсмачніших у світі.

У межах міжнародного партнерства двох компаній для українських споживачів будуть доступні чотири види кофе, зокрема три види меленої та один – зернової:

    • Зерновий кофе Starbucks® Blonde Espresso® Roast - еспресо найсвітлішого ступеня обсмажування.
    • Мелена кава Starbucks® Veranda Blend® - вишуканий бленд кави світлого обсмажування. 
    • Мелена кава Starbucks® House Blend® - бленд відбірних зерен кофе із Латинської Америки середнього рівня обсмажування.
  • Мелена кава Starbucks® Espresso® Roast - кава темного обсмажування з насиченим смаком та карамельними нотками. 

Читай також: Сила в рівності - у чому твоя суперсила

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові, зазначивши: «Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і у всьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес. Партнерство зі Starbucks відкриває нові можливості для подальшого динамічного розвитку ринку кофе в Україні. Презентувавши для споживачів відмінний вибір кофе в сегменті преміум, ми зможемо прискорити темпи зростання в існуючих і нових сегментах категорії, урізноманітнити наш продуктовий портфель і зміцнити лідерські позиції Nestlé».

Nestlé запускає в Україні лінійку кави Starbucks Фото 2

Співпраця Nestlé та Starbucks® розпочалася у 2018 році. У межах глобального партнерства Nestlé набула безстрокових глобальних прав на продаж

товарів під брендом Starbucks®, за винятком готових до вживання напитків. Продукцію Starbucks створено із кавових зерен 100% арабіки вищого ґатунку, зібраних у провідних світових регіонах із вирощування кави та відповідно до міжнародних етичних стандартів CAFÉ. Practices (Coffee and Farmer Equity) із дотриманням принципів економічної зорості, соціальної відповідальності, турботи про довкілля та контроль за якістю кофе.

Леонід Верещагін, директор бізнес-кави Nestlé в Україні та Молдові, повідомив: «Запуск лінійки кави Starbucks збігається з обраним компанією вектором розвитку, і дозволяє Nestlé розширити предложение для українського споживача тепер і в преміум сегменті меленого та зернового кави. Кава Starbucks – це високоякісна 100% арабіка у трьох фірмових видах обсмажування. Starbucks сміливо можна назвати одним із найбільш очікуваних брендів на українському ринку. Тому запуск лінійки Starbucks – чудова новина для всіх поціновувачів кави в Україні».

Компанії мають намір плідно співпрацювати над розвитком інновацій з метою розширення асортименту для поціновувачів кави Starbucks у всьому світі. Крім того, співпраця має на меті посилення роботи в напрямку соціальної відповідальності для виробників та постачальників кави для досягнення мети — вирощувати 100% кави з дотриманням етичних норм та стандартів. 

Статті на тему