Хто сказав, що вік може бути на заваді створення власного продукту?
Життєвий досвід королеви Єлизавети ІІ підказав їй, що настав час ненадовго відкласти управлінські справи і зайнятися чимось на втіху. Так народився особистий королівський бренд Royal Estate Sandringham, який займається виготовленням соусів для страв.
Впевнені, що за своє довголітнє життя, 95, на хвилиночку, королева Єлизавети ІІ перепробувала безліч дипів та приправ, щоб дійти висновку, що настав час створити власний кулінарний продукт. До її першої лінійки увійшло два соуси – кетчуп та коричневий соус. Про це повідомляє видання The Sun.
В описі нової продукції зазначено, що томатний соус відмінно підійде як для сніданку, так і для іншого прийому їжі. До його складу входить “фініки, яблучний сік та приправи”, що надає особливої пікантності страві. А коричневий соус став протилежністю кетчупу, адже він більше підходить для м’ясних страв, особливо для стейку і до його складу входить “оцет та прянощі”.
Унікальність цих топерів полягає не тільки в тому, що вони виходять під королівським лейблом, а ще й те, що вони виробляються в маєтку королеви в Сандрінгемі в Норфолку, звідки, власне, і назва бренду. Це, чистої води, локальне виробництво, тому одна пляшка соусу має таку ціну – 6,99 фунтів за 295-грамову упаковку (приблизно 269 грн).
Читайте також: Смачні картинки: фуд-арт як вид містики
Це не перша продукція, яку королева Єлизавета ІІ випускає під своїм керівництвом. У 2020 році Букінгемський палац випустив власний джин, до складу якого входять інгредієнти, вирощені на задньому дворі: шарон, лавровий лист, ягоди глоду, лимонну вербену, а також листя шовковиці. А ще минулого року королева схвалила продаж пива, звареного з рослин, вирощених у її маєтку у Сандрінгемі. Напої виробляють двох видів: традиційний англійський «біттер» холодної фільтрації та міцніший Golden IPA, який описують як «унікально натуральний».
Схоже, що дітям та онукам королеви дістанеться не лише правління країною та її маленькі бізнеси.