UA
RU

Нові тренди креативної індустрії на X-Ray Marketing Conference 2021

Редагувати переклад

 11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділятимуться досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проекти і розкажуть про те, як впроваджувати сміливі рішення у непрості години. 

Нові тренди креативної індустрії на X-Ray Marketing Conference 2021-Фото 1

Серед спікерів: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор з маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій «Нова пошта» Олена Плахова та ще 15+ . 

Дізнатися більше про спікерів та зареєструватися: https://xray.mmr.ua 

На X-Ray Marketing Conference ви дізнаєтесь: 

— як побудувати ефективну комунікацію у нових реаліях, від віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев'янко; 

— про рекламу, яка ефективно працює навіть у локдаун, від голови департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна; 

— як створити соціальний проект з хорошим результатом для бізнесу, від директорки з корпоративних зв'язків «Київстар» Анни Захараш; 

— про нові вектори розвитку медіасервісу, від директорки з маркетингу MEGOGO Лері Толочиної. 

Місцем зустрічі та обміну досвідом представників креативної індустрії буде простір INVERIA flow space. Організатори, онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ створили формат участі ONLINE FREE, коли всі охочі зможуть отримати досвід спікерів безкоштовно! 

Вибрати формат і зареєструватися: https://xray.mmr.ua 

Церемонія X-RAY Marketing Awards 

Після закінчення конференції усі учасники офлайн-формату запрошуються на Церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards. Щорічно біля цієї події нагороджують найкращих представників креативної індустрії, а обираєте їх ви! Голосування триває до 28 лютого включно. Підтримайте тих, хто дивував своїми рішеннями, ребрендингом, комунікацією у 2020 році. 

Віддати голос: https://vote.xray.mmr.ua/ 

Генеральний партнер X-Ray Marketing Conference - "Нова пошта". 

Партнер – Glo. 

Організатори: 

Ekonomika + бізнес/медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR та маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». 

Компанія щорічно проводитиме майже 20 бізнес-заходів, серед яких: 

— Get Business Festival: великий фестиваль для малого та середнього бізнесу; 

- PR-марафон: огляд трендів PR-галузі; 

- Zavtra: конференція унікальних тінейджерів; 

- HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій; 

- She Congress: досвід ділових жінок; 

— Business Wisdom Summit: стратегії та досвід змін від лідерів великого бізнесу. 

Marketing Media Review це тенденції та новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі та невдалі рекламні проекти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR. 

 

 

Статті на тему