UA
RU

Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines 

Редагувати переклад
Тепер Just Fly буде зустрічати всіх пасажирів на борту українського лоукостера по всьому світу.
Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines - Фото 1

Цей випадок стане частиною історії національної авіації, оскільки подібне злиття брендів відображає масштаб і креативний підхід до створення аудіовізуального сприйняття компаній. 

"Just Fly" — це маніфест добра і світла. Таке позиціонування співзвучне духу компанії і ми дуже раді, що наша колаборація з Максом Барським і агентством Badoev ID вийшла такою сильною, коснулась серця багатьох людей не тільки в Україні, а й далеко за її межами. Наша візія як українського авіаперевізника — стати гордістю своєї країни і розповісти про неї всьому світу,

 - Коментує керівник відділу маркетингу SkyUp Airlines Маріанна Григораш.

Just Fly повертає ту саму жагу і задоволення від пригод і подорожей, які ми почали втрачати через глобальну ситуацію в світі, і саме з цим треком незабаром буде починатися шкірна подорож пасажирів SkyUp Airlines, — каже Марина. 

Global-саундтрек від Макса Барських «Just Fly» — наступний органічний етап продуманих та глобальних змін авіакомпанії. Раніше було представлено нову форму для співробітників SkyUp Champions у колаборації з українськими фешн-брендами, яка ламає всі шаблони того, як мають виглядати бортпровідники. Кліп-мюзикл «Just Fly» від Барських та Бадоєва підхоплює помаранчеву хвилю і перетворює символіку авіаліній на новий тренд.

Новий сингл Макса Барських став саундтреком української авіакомпанії SkyUp Airlines - Фото 2

Читайте також: Прем'єра нової відеороботи гурту Без Обмежень «Літокамон»

Just Fly за 6 днів після прем'єри подолавши позначку в 7 мільйонів і потрапивши в тренди YouTube України, Росії та Білорусі. TikTok-челендж #justflybaby набравши більше 11 мільйонів переглядів і понад 4,5 тисячі відзнятих відео, а пісня очолила плейлисти Spotify одразу в декількох європейських країнах: Німеччині, Швейцарії, Румунії, Угорщині та Польщі — вперше за всю кар'єру артиста. 

За масштабну синергію образів та смислів Макса Барських та SkyUp Airlines відповідає рекламне агентство Badoev ID. Це перша гучна заява компанії у сегменті «celebrity marketing». Дана колаборація презентує почерк Badoev ID:

«Ми щасливі, коли ДНК наших партнерів органічно поєднуються, створюючи значущі проекти як за формою, так і змістом. Це початок великої історії, і ми щасливі бути у її витоків».

Статті на тему