UA
RU

Об'єднані: як українські торгові марки допомагають ЗСУ та простим українцям

У єднанні наша сила!

Кожен допомагає Збройним силам України та жертвам російського нападу тим, чим може і, не важливо, це проста середньостатистична людина чи бренд-гігант.

У цю непросту для кожного українця хвилину варто об'єднуватися, щоб максимально допомогти нашим бійцям здолати напад російських окупантів. Тому відразу сформувалася найбільша волонтерська мережа, яка здатна знайти будь-що в короткий рядок, а українські торгові марки роблять максимум, щоб підтримувати нашу армію та упростити діяльність волонтерам. Ми підготували добірку українських брендів, які допомагають ЗСУ, ТРВ і просто людям на добровільних початках.

ТМ “Наша Ряба”

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від ТМ "Наша Ряба" (@nasha.ryaba)

Чоловікам та жінкам, які захищають нашу землю треба добре їсти. А головним джерелом необхідного білка, який дає сили є куряче м'ясо. Компанія “Наша Ряба” ухвалила рішення підтримувати бійців, тому формує та постачає гуманітарну допомогу військовим у гарячі точки, а також постачає куряче м'ясо малозабезпеченим верствам населення, а також біженцям. Торгова марка регулярно поповнює м'ясні запаси у пологових будинках, медичних закладах, дитячих будинках та центрах для літніх людей. “Наша Ряба” вже передала 4000 тонн благодійної продукції всім, хто цього найбільше потребує.

ТМ “Духм'яна хата”

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Дріжджі «Духмяна Хата» (@duhmyana.hata)

Торгова марка “Духмяна хата” також не залишилася осторонь і віддала на потреби київської тероборони необхідну кількість пресованих дрожжів для випікання хліба з 1 тонни муки. Компанія також надає свою продукцію для волонтерських організацій.

Група компаній "Молочний альянс"

"Молочний альянс", до якого входять такі торгові марки, як "Яготинське", "Пирятин", "Славія" та "Златокрай" також підтримує Збройні сили України. Підприємства «Молочного альянсу» щомісяця надають продукцію для захисників, яку волонтери оперативно доставляють на передову. 

ТОВ "Кормотех"

Об'єднані: як українські торгові марки допомагають ЗСУ та простим українцям-Фото 1

Не тільки люди страждають від війни, а й наші чотирилапі друзі. Тому компанія “Кормотех”, до концерну якого входять такі бренді, як “Клуб 4 лапи”, “Optimeal” та інші пожертвували 15 тонн корму для тварин, яких покинули господарі під час евакуації, а також притулкам для тварин. Вони започаткували ініціативу «Save Pets of Ukraine», де вибирають поїти тварин у правителів, ветеринарів, ветеринарів і зоопарків і намагаються задовольнити їхні потреби.

Читайте також: Підтримати Україну через міжнародний фонд «Червоний крест»

Торгова марка Libero

Мами з маленькими дітьми потребують більше гуманітарної допомоги, тому бренд Libero безкоштовно надали велику партію підгузок для малюків, які були вимушено евакуйовані до Дніпра.

Сеть магазинів “Watsons”

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Watsons Ukraine (@watsonsua)

Майже з перших днів повномасштабного вторгнення росії на територію України, мережа магазинів “Watsons” розпочала свою волонтерську діяльність. Працівники збирають та доставляють ящики з необхідними засобами особистої гігієни для територіальної оборони у різних куточках країни, а також різноманітним громадським організаціям та фондам, що працюють для допомоги біженцям.

Авіакомпанія SkyUp

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Авіакомпанія SkyUp Airlines (@skyup.aero)

Авіакомпанія не припинила своєї діяльності, навіть після того, як були розбомблені майже всі аеропорти України. SkyUp Airlines разом із ізраїльськими гуманітарними фондами IFCJ, Latet та JDC перевезли 16 тонн допомоги, у тому числі інсулін, якого зараз так не вистачає на території України.

Все буде Україна!

Статті на тему