UA
RU

міжнародне помилування


У «магазині» — товари, що відображають різноманітні ситуації, пов'язані з домашнім насильством.

«Все не для дому»

Правозахисна організація Amnesty International створила соціальну платформу «Все не для дому» у форматі першого онлайн-магазину з товарами, що символізують типові сценарії домашнього насильства. Проект стартує в рамках міжнародної акції 16 днів проти ґендерного зумовленого насильства і має на меті мотивувати жінок, чоловіків і дітей не ігнорувати проблему і не бути байдужими свідками насильства. 

Серед товарів, що представлені на сайті, можна знайти постільну білизну, на якій «не можна відмовляти чоловікові»; плетений кошик «Ти забагато витрачаєш», халат, що змушує цілодобово сидіти вдома; або ж зеркало «Кому ти ще така потрібна». 

«Ці, такі звичні нам речі побуту у багатьох сім'ях є символами фізичного, економічного, сексуального, та психологічного насильства, яке, втім, досі замовчується і сприймається як норма чи «приватна справа». Але насильство — це завжди злочин, який не можна ігнорувати, адже це призводить лише до погіршення ситуації. Цей злочин поряд, і він стосується кожного та кожного з нас», — сказала директорка Amnesty International Оксана Покальчук.

«Все не для дому»

«Все не для дому»

«Все не для дому» не лише пояснює, як розпізнати насильство і яким воно буває, тут також можна знайти чіткі алгоритми дій щодо того, як у ситуації домашнього насильства діяти свідкам, потерпілим та що має робити поліція. 

Щоб долучитися до кампанії проти домашнього насильства, розробники магазину пропонують поширити картки з товарами в соціальних мережах та підписати листа з вимогою ратифікації Стамбульської конвенції — найбільш комплексного документа Ради Європи, що має на меті захистити жінок, чоловіків та дітей від домашнього насильства та його наслідків. 

«Все не для дому»

«Все не для дому»

«Все не для дому»

«Все не для дому»

Читайте також: Сила жінки: Алла Мазур — про перемогу над хворобою та новою системою життєвих координат

Статті на тему