21 жовтня на DGTL STAR MRTH #5 представники найбільш динамічних брендів та агенцій поділятись дієвими стратегіями інфлюєнс-маркетингу, навчати створювати ефективні колаборації з лідерами думок та генерувати контент, що залітає у тренді.
Досвідом поділяться:
- Cofounder & Mentor PEDAN BURO, телеведучий та громадський діяч Олександр Педан;
- керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kernel Оксана Коваль;
- СЕО агенції Whynot? Enot Євгеній Таллер;
- СЕО YULA Company Юла;
- керівник відділу інтернет-маркетингу Secret Service Entertainment Agency Денис Васянович;
- СЕО ME Дмитро Корнілов;
- директор з маркетингу Carlsberg Ukraine Антон Панасенко;
- засновниця БФ "Твоя опора" Лєра Татарчук;
- засновник Travel-сервісу TripMy Dream Андрій Буренок;
- керівник комунікаційного центру та особистий прес-секретар президента МАУ Дмитро Дьошин
та ще понад 10 фахівців.
Чим досвід спікерів буде корисним для вас? Всього за 8 годин ви навчитеся:
- Будувати та зміцнювати свій бренд у digital. Як це зробити, розповість CEO YULA Company Юла.
- Шукати лідерів думок для вашого бізнесу. Кейсами Kacho Group поділитись СЕО компанії Аліна Качоровська.
- Залучати селебріті у великі проекти. Кейсом АТБ поділитись директор з маркетингу компанії Валерій Бондар.
- Управляти репутацією у digital. Цьому навчити керівник комунікаційного центру та особистий прес-секретар президента МАУ Дмитро Дьошин.
- Ефективно поєднувати різні типи digital-рекламі завдяки досвіду Co-founder агенції інтернет-маркетингу Elit-Web Ігоря Волового
та ще багатьом іншим важливим у сучасному digital-світі навичкам.
Також вас чекають:
- панельна дискусія про правила успішної взаємодії блогерів та бізнесу, участь у якій візьмуть маркетинг-директор MEGOGO Валерія Толочина, Headof SMM and Influencer Marketing в INTERTOP Антон Бокій, актер та блогер Богдан Шелудяк, інфлюєнсер Роман Свічкоренко та СЕО агенції Whynot? Enot Євгеній Таллер, модератор панельної дискусії;
- відкрите інтерв'ю із засновником Travel-сервісу Trip My Dream Андрієм Буренком та head of digital Ekonomika+ Олександром Клімашевським;
- нетворкінг та нові знайомства із 300 учасниками.
Читайте також: Зустрінь майбутнє молодим
Долучайтесь до DGTL STAR MRTH, щоб створювати вірусний контент, залучати до проектів топових інфлюенсерів та зміцнити позиції бренду онлайн!
Партнер, що приймає: INVERIA eventspace