UA
RU

Procter&Gamble представив емоційний ролик "Сила мами"

Редагувати переклад

За 100 днів до старту XXXI Олімпійських ігор у Ріо-де-Жанейро бренд Procter&Gamble представив нове відео під назвою «Сила мами». Ролик став гімном сміливості, силі та рішучості батьків, які підтримують дітей у їхні найважчі моменти.

Як всесвітній партнер Олімпійських ігор P&G знає, що за кожною перемогою спортсмена стоїть людина, яка переживає зі своєю дитиною всі злети, падіння, радості та розчарування – це його мама. І хоча компанія не виробляє спортивні товари, вона поділяє та підтримує олімпійські цінності та ідеали. Адже мам та дітей поєднують спільна історія, радості, смутку та хвилини тріумфу.

Статті на тему