Ребрендинг торгового центру Dream town: Що нового
Редагувати перекладОдин із найбільших торгових центрів країни Dream town зробив ребрендинг у рамках реконцепції бізнесу, яка розпочалася у 2019 році.
22 вересня відбулася презентація ребрендингу Dream town, створеного креативним агентством banda. Команда зробила нову айдентику та неймінг, сформувала продуктову стратегію. Тепер ТРЦ отримав назву DREAM, а дві його частини забарвилися у нових кольорів і називаються DREAM yellow і DREAM berry, об'єднуючи дві будівлі біля єдиної площадки. Вже на 80% завершили зміни екстер'єрної частини ТРЦ DREAM, а у 2022 році зміниться і інтер'єрна частина, зовнішня та внутрішня інфраструктури ТРЦ (навігація, мобільний додаток, новий сайт).
Зміни стосуються також і наповнення ТРЦ. У планах:
- Ротація та скорочення несистемних орендарів та брендів no name. Відкриття нових системних орендарів великих форматів.
- Зміна процентного співвідношення орендарів за групами товарів. Наприклад, скорочення групи «Меблі та товари для дому», «Дитство». Посилення групи fast fashion.
- Відкриття нових груп орендарів у сегменті спорт, дитячих секцій та шкіл у рамках розвитку спорт-хабу (3-й поверх DREAM berry), а також посилення сегменту entertainment у DREAM berry.
- Відкриття майданчиків та шоу-румів, презентаційних зон та тест-зон інноваційних рішень у сферах електроніки, побутової техніки, smart fashion, сервісів тощо.
- Розширення пулу орендарів у сегменті середній+ та преміум.
- Закриття зони фуд-корту у DREAM yellow (посилення орендарів ресторанного формату та окремо розташованих кафе) та посилення фуд-корту у DREAM berry.
Читайте також: Гайд 27 вересня — 1 жовтня: Куди піти, що подивитися
DREAM стане більш зручним і сучасним, найближчим і зрозумілим своїм гостям і водночас збереже свою чарівність і домашню атмосферу.
Чекаємо у гості, вам потрібно обов'язково все подивитись!