Small Talk: Аліс Сай, візуальна містикіня
Редагувати перекладЯкі переваги дає митцям участь у міжнародних фестивалях на кшталт LINOLEUM?
Такі фестивалі, як LINOLEUM, допомагають вашому фільму стати помітним. Ви знайомитесь з новітніми людьми, формуєте , зустрічаєтеся з колегами-режисерами або продюсерами, які можуть бути зацікавлені у співпраці з вами над майбутніми проектами. Подорож також є чудовою нагородою після того, як ви потратили стільки години на створення фільму.
На що в першу чергу звертатимете увагу, як член журі конкурсу комерційної анімації?
Вперше чергу я звертатиму увагу на фантазію та оригінальність; фільм не обов'язково має бути технічно унікальним. Мені хочеться здивуватися та вразитись режисерським баченням та стилем.
Слідкуєте за трендами? Що здається вам цікавим?
Мені подобається бути у контексті сучасних тенденцій. Я спостерігаю за ними, але я не дозволяю їм змінювати собі, якщо це не відповідає моєму задуму. Зараз у Instagram мені дуже подобаються такі митці, як @dirkkoy або @francois.vogel, які створюють свої відео у цікавій ігровій та графічній формі.
Які новаторські засоби та інструменти використовуєте у своїй роботі?
Досі я працювала з традиційними інструментами та техніками. Але нещодавно я спробувала використати 3D у роботі. Разом зі співавтором ми створили building-generator для створення міста у моєму новому короткометражному фільмі.
З яким брендом чи артистом хотіли б попрацювати?
Групи та музичні композиції, такі як Колін Стетсон, Shabazz Palaces, Flying Lotus, Fever Ray, Animal Collective. Бренді: Kenzo, Vlisco.
За ким порадите спостерігати за натхнення та розвинення візуального смаку?
У Instagram ви можете підписатися на такі акаунти, як @aigaeyeondesign, @kiblind, @creativereview. YouTube-канал компанії Miyu Distribution - ідеальне місце для безкоштовного доступу до чудових сучасних короткометражних фільмів.
Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТИ: ЮЛІЯ ЯРМОЛЮК, ДИЗАЙНЕРКА БРЕНДУ J'AMEMME