UA
RU

Small Talk: Аліс Сай, візуальна містикіня

Редагувати переклад
Напередодні анімаційного фестивалю LINOLEUM, який відбудеться у Києві з 1 по 5 вересня, поспілкувались з членкою журі комерційного конкурсу Аліс Сай, візуальної містикині, робота якої зосереджується на поетичному та графічному вираженні оповіді в галузях дизайну та кінематографа

Які переваги дає митцям участь у міжнародних фестивалях на кшталт LINOLEUM?

Такі фестивалі, як LINOLEUM, допомагають вашому фільму стати помітним. Ви знайомитесь з новітніми людьми, формуєте , зустрічаєтеся з колегами-режисерами або продюсерами, які можуть бути зацікавлені у співпраці з вами над майбутніми проектами. Подорож також є чудовою нагородою після того, як ви потратили стільки години на створення фільму.

На що в першу чергу звертатимете увагу, як член журі конкурсу комерційної анімації?

Вперше чергу я звертатиму увагу на фантазію та оригінальність; фільм не обов'язково має бути технічно унікальним. Мені хочеться здивуватися та вразитись режисерським баченням та стилем.

Слідкуєте за трендами? Що здається вам цікавим?

Мені подобається бути у контексті сучасних тенденцій. Я спостерігаю за ними, але я не дозволяю їм змінювати собі, якщо це не відповідає моєму задуму. Зараз у Instagram мені дуже подобаються такі митці, як @dirkkoy або @francois.vogel, які створюють свої відео у цікавій ігровій та графічній формі.

Які новаторські засоби та інструменти використовуєте у своїй роботі?

Досі я працювала з традиційними інструментами та техніками. Але нещодавно я спробувала використати 3D у роботі. Разом зі співавтором ми створили building-generator для створення міста у моєму новому короткометражному фільмі.

З яким брендом чи артистом хотіли б попрацювати? 

Групи та музичні композиції, такі як Колін Стетсон, Shabazz Palaces, Flying Lotus, Fever Ray, Animal Collective. Бренді: Kenzo, Vlisco.

За ким порадите спостерігати за натхнення та розвинення візуального смаку?

У Instagram ви можете підписатися на такі акаунти, як @aigaeyeondesign, @kiblind, @creativereview. YouTube-канал компанії Miyu Distribution - ідеальне місце для безкоштовного доступу до чудових сучасних короткометражних фільмів.

Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТИ: ЮЛІЯ ЯРМОЛЮК, ДИЗАЙНЕРКА БРЕНДУ J'AMEMME 

Статті на тему