UA
RU

Спецпроект Marie Claire х Mary Kay було названо "об'єднанням року" за версією X-RAY Marketing Awards 2021

Редагувати переклад
Головною колаборацією 2020 року стала історія про силу жінок. 

Спецпроект Marie Claire х Mary Kay було названо "об'єднанням року" за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 1

Підбиваючи підсумки 2020 року, пропонуємо ще раз насолодитися неймовірною історією жінки (https://marykay.marieclaire.ua/  https://mmr.ua/show/mary-kay-i-manifest-silnyh-zhenshhin-sredi-nominantov-x-ray-marketing-awards ), яка здолала складну хворобу та довела, що жага до життя здатна переборювати будь-які перешкоди . Основним меседжем центральної історії осіннього номеру журналу Marie Claire та спецпроекту Marie Claire х Mary Kay був зов до українських жінок «будь ласка, дбайте та піклуйтесь про своє здоров'я». Саме її виділив оргкомітет премії X-Ray Marketing Awards, та визначивши победителем у категорії “об'єднання року”. 

Головні нагороди у сфері маркетингу та комунікацій були вручені у Києві 11 березня. В рамках X-RAY Marketing Awards всі проекти у шорт-листах проходять тристоронню оцінку: експертним журі, шляхом онлайн-голосування маркетинг та піар спеціалістів України та членами організаційного комітету. Такий підхід є максимально об'єктивним і виключає будь-які маніпуляції. 

Ім'я Аллі Мазур стало синонімом новин уже для кількох поколінь українців. Їй довіряють мільйони людей і щонеділі чекають біля екранів у ТСН.Неделя. Торік вона змогла прийняти діагноз онко не як вирок, а як визов, і своєю сміливістю підтримати багатьох. І зараз у новому образі у свій день народження Алла вдихає всіх жінок не боятися приймати собі після хвороби, любити собі і життя — попри все. Саме тому Marie Claire надихнувся історією Аллі та створивши спеціальний спецпроект із соціальним меседжем для всіх українок.

Спецпроект Marie Claire х Mary Kay було названо "об'єднанням року" за версією X-RAY Marketing Awards 2021-Фото 2

Аби історія та спецпроект були реалізовані і досягли максимальної кількості аудиторії Marie Claire заручилася підтримкою відомого бренду косметики Mary Kay, що також активно підтримує соціальні ініціативи для жінок та має благодійний фонд «Рожевий змінює життя».  

У соціальному номері Marie Claire було опубліковано велике інтерв'ю Аллі, присвячене її шляху від діагностування злоякісної опухоли молочної залози до одужання, а також заклик до всіх українок проходити регулярні огляди у фахівців, щоб збільшити шанси на раннє діагностування та одужання. Powerful woman, а також справжня героїня Алла Мазур відверто розповіла, що їй вдалося вибороти рак грудей не в останню чергу завдяки позитивному настрою. Зірка телеканалу 1+1 протягом усього процесу лікування була твердо налаштована виграти не тільки битву, але і війну, і саме тому вона закликає жінок вірити в собі та дбати в собі.

У номері також було опубліковано відривний чекап-лист, механізм якого направлений на оперативну самостійну оцінку стану здоров'я шляхом відповіді на прості запитання, а також слідування графіком консультацій лікарів, проходження тестів та здачі аналізів.

Проект було реалізовано завдяки відданій та вдохновій команді:

Світлана Конар, продюсер проекту

Ростислав Ріпка, фотограф

Ігор Сулій, ассистент фотографа

Людмила Міхно, куратор проекту зі сторони 1+1

Ірина Татаренко, текст інтерв'ю

Катерина Маркова, стиліст

Юлія Волинська, візажист

Галина Оболенська арт-директор

Олена Малиновська дизайнер онлайн-проекту

Юнонна Шевченко, менеджер від "Mary Kay"

Анна Волошина, менеджер з партнерства

 

Статті на тему