UA
RU

Так тримати: тест-драйв Renault Kadjar

Редагувати переклад

Особливості кросовера Renault Kadjar відзначала та записувала Марія Антонова.

2

Мені завжди цікаво тестувати французькі автомобілі, кожен з них має свої нестандартні фішки. Побачивши новачка на нашому ринку - Renault Kadjar - мені відразу ж захотілося вирушити на ньому далеко в гори, прихопивши купу лижного спорядження. Машина велика, комфортна, з гарним кліренсом, що, звичайно ж, є безперечною перевагою для наших далеких від ідеалу доріг. Привертає увагу і оптика LED Pure Vision у топовій версії: через неї Renault Kadjar стає схожим на космічний корабель. Крім краси, прилади мають і корисний функціонал: фари самостійно перемикаються з ближнього на дальнє світло і навпаки. Раніше така опція була доступна тільки в машинах преміум-класу, тепер це must have для демократичних моделей.

Незвичайним мені здалося і те, що кнопка круїз-контролю знаходиться не на звичному місці (на кермі або під ним), а на центральному тунелі між пасажиром та водієм. А ось джойстик управління музикою я знайшла під кермом - для власників інших марок автомобілів потрібен час, щоб звикнути до такого порядку речей. На ходу я відзначила ще одну корисну штуку – систему контролю рядності руху, яка з динаміків сповіщає водія про усунення машини зі смуги: особливо це допоможе новачкам, які погано відчувають габарити і лише вчаться тримати ряд.

1

Ззаду в салоні цілком вистачить місця для трьох, але комфортно в дальній дорозі, швидше за все, буде лише двом пасажирам. А ось до багажного відділення претензій немає: відкидати спинки крісел заднього ряду зручно з боку багажника за допомогою кнопок. Якщо ви плануєте возити на причепі човен (а раптом?) або інші габаритні речі, автомобіль можна додатково оснастити висувним фаркопом з електроприводом.

Renault Kadjar, як і всі нові автомобілі, дбали про стан екології. Натиснувши на газ, на панелі приладів ви побачите дерево, яке зменшується.
хоч на секунду, але замислитеся. За допомогою системи Driving eco2 можна контролювати витрати пального та викиди в атмосферу шкідливих відходів. Я тестувала модифікацію зі 110-сильним дизельним мотором - у міських пробках у мене вийшла цифра в 5,6 л на 100 км, що тішить!

Двигун: дизель 1,5 л
Потужність: 110 л/с
Розгін до 100 км: 11,7 с
Витрата палива (середня): 3,9 л/100 км

Статті на тему