UA
RU

Тест-драйв нового кросовера Skoda Kodiaq

Редагувати переклад

Заступник головного редактора Marie Claire Олена Заєць провела за кермом автомобіля Skoda Kodiaq два тижні та готова розповісти про першу частину свого тест-драйву.

Skoda Kodiaq

Серійної версії Skoda Kodiaq немає ще й року – напевно, тому автомобіль викликає такий жвавий інтерес у українських водіїв. І якщо під час тест-драйву супердорогих машин тобі просто дивляться слідом, то у випадку зі Skoda Kodiaq люди поводяться інакше: постійно підходять на парковках, щоб розглянути автомобіль ближче і розпитати, як він поводиться на дорозі.

Якщо в дорозі ти зупинишся перекусити в якомусь кафе, то за сусіднім столиком обов'язково почуєш: “А ви бачили “кадьяк” на стоянці? Так, це він, білого кольору! Хтось хоче поміняти свою Altea на Kodiaq, хтось подумує про те, а чи не змінити, наприклад, коханому Opel із цим кросовером.

Skoda Kodiaq

Kodiaq розглядають як практичний автомобіль для життя та сім'ї – і в цьому сенсі він чудово виправдовує усі очікування. З ним дуже зручно в місті - середній розмір дозволяє без зайвих нервів лавірувати на перевантажених дорогах, а в поїздках на далекі відстані ти взагалі не відчуваєш дискомфорту.

Kodiaq поводиться зрозуміло при маневрах і стабільно навіть за сильного бокового вітру. Драйверський режим Off Road дозволяє пом'якшувати "біль" від вибоїн, водій може підігнати положення рульової колонки і сидіння під свій зріст (передбачена підтримка поперекової області та регулювання сидіння по висоті), а двозонну систему кондиціонування Climatronic можна налаштувати під примхи всіх пасажирів, що знаходяться в автомобілі. Наприклад, я люблю холод, а для дитини на задньому сидінні підійде комфортніша температура і відсутність сильного обдування.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ПОДОРОЖ НА ПІВДЕНЬ УКРАЇНИ НА АВТОМОБІЛІ

Коли я завантажила всі потрібні (і непотрібні, як без цього) речі на тиждень подорожі в багажник, вільною залишилася половина простору. Відразу згадалися подорожі за кордон на нашому Toyota Yaris, коли багажник і задні сидіння були майже закидані речами, особливо на зворотному шляху, коли ми за звичкою заїжджали "на годину" в якусь прилеглу IKEA.

До речі, багажник оснащений електроприводом – варто трохи потягнути кришку донизу, як вона повільно закривається сама. Усередині є кнопка, за допомогою неї можна будь-якої миті цей рух зупинити, якщо раптом ви щось забули. Наприклад, вчасно вийняти голову, як це завжди зі мною трапляється.

Skoda Kodiaq

Kodiaq був названий на честь бурого ведмедя кад'як родом з Аляски - але неповоротким, громіздким або суперагресивним його ніяк не назвеш. У цього автомобіля гармонійні пропорції, модні нині виразні "гострі" бічні лінії, які видають новизну на ринку, стильні довгасті фари і грати радіатора, що запам'ятовуються, з хромованою окантовкою. Загалом, дуже приємна зовнішність.

Ну а побоювання щодо того, що з дволітровим, нехай і дизельним двигуном, подорож в інше місто обійдеться мені не так дешево, як хотілося б, виявилися необґрунтованими - при спокійному стилі їзди з граничною швидкістю в 120 км/год і середньою десь у 85 км/год (враховуючи уповільнення при перетині населених пунктів), середня витрата виявилася близько 6,5 л на 100 км. Я залишилася задоволена!

Skoda Kodiaq

Єдине, чого мені не вистачало – це паркувальних камер, хоча до системи Park Assist можна досить швидко звикнути – на дисплеї промальований автомобіль, правильна траєкторія руху та відстань до бордюру, а якщо щось йде не так, машина подає звукові сигнали. А ось чого було з надлишком – так це місця всередині (особливо для пасажирів ззаду, здається, туди можна посадити найвищу людину на Землі і в неї все одно помістяться ноги) та численних зручних відділень для зберігання та кишень.

Я завжди вкрай прискіплива до такого – беру із собою сотню дрібних речей, які обов'язково повинні знаходитися під рукою та на своєму місці: стаканчики з кавою під правою рукою, пляшка з водою та маленька сумка – внизу ліворуч, смартфон із зарядкою внизу під центральною колонкою, фотоапарат у відділенні під підлокітником, сонцезахисні окуляри у верхньому відділенні тощо. В даному випадку у мене не виникло питань, куди що прилаштувати.

Опішне

У перший тиждень тест-драйву Skoda Kodiaq я їздила до Полтавської області – траса від Києва до обласного центру не викликає переживань щодо поганого покриття та ям (усі вони “зібралися” разом на в'їзді до Полтави та на менш значущих дорогах, наприклад, до центру традиційної української кераміки Опошню).

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ПОДОРОЖ У ПОЛТАВСЬКУ І ХАРКІВСЬКУ ОБЛАСТЬ НА АВТОМОБІЛІ

Skoda Kodiaq

Майже весь шлях назад йшов сильний дощ, але це випробування ми з автомобілем подолали успішно. Завдяки вбудованому датчику дощу двірники включалися автоматично, а автомобіль поводився передбачувано на залитій водою дорозі. У другий тиждень тест-драйву я вирушила до Прикарпаття. To be continued! 

Skoda Kodiaq

СТАТТІ ПО ТЕМІ:

ПОЗАДОРОЖНИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ З ПЕРЕМОЖЦЕМ РАЛІ «ДАКАР»

ЧОТИРИ РОМАНТИЧНІ МАРШРУТИ В 500 КМ ВІД КИЄВА

НОВІ АВТОМОБІЛІ Е-КЛАСУ MERCEDES-BENZ В УКРАЇНІ

Статті на тему