UA
RU

Тест-драйв редакції: кросовер Subaru XV

Редагувати переклад
Як почувається за кермом нового Subaru XV мешканка сучасного міста, розповідає зам. головного редактора Marie Claire Олена Заєць.

Subaru XV

Мене захоплюють бренди, які здатні завоювати беззастережну лояльність споживачів. Ті, хто їздять на японських автомобілях Subaru, називають себе «субаристами» – наприклад, мої друзі, чия любов до цих машин передалася їм від старшого покоління. Втім, мені Forester друзів завжди здавався надто нудним та «сімейним». Але кросовер другого покоління Subaru XV, який у березні цього року презентували на Женевському автосалоні, справляє кардинально інше враження – міського автомобіля, призначеного для молодого (віком та духом) покоління.

Subaru XV

Важливо: система допомоги водієві приціл субару

Моє перше знайомство з Subaru XV почалося з двогодинної лекції на тему просунутої системи допомоги водія Subaru EyeSight, якою може похвалитися цей автомобіль (втім ви можете вибрати комплектацію без неї). Сьогодні ми вже настільки звикли до технологій, що іноді надто покладаємось на них, навіть у ситуаціях, коли варто якісь моменти контролювати самостійно – це був головний урок, який я винесла з лекції. Subaru EyeSight - не автопілот, а система допомоги водієві, фактично додаткова уважна "пара очей". Це стереокамера, яка передає об'ємне кольорове зображення, і влаштована вона за принципом, подібним до зору людини.

Subaru XV

Ця превентивна система – справді корисний помічник водія на дорозі. Дуже зручна річ – попередження про початок руху автомобіля наступного попереду вашої машини. Допомагає в пробках, коли ти занудьгував від монотонного руху і позіхав. Адаптивний круїз-контроль і систему утримання в смузі можна оцінити за містом, єдине, що на великій швидкості, коли покриття з рук геть погане і потрібно ухилятися від ям та водіїв-гонщиків, не надто приємні відчуття, коли автомобіль сам намагається повернути тебе в смугу . Втім, функцію можна тимчасово відключити кнопкою над дзеркалом заднього виду.

Subaru XV

Зручно: комфортне водіння

Зате те, як повнопривідний Subaru XV тримається на дорозі – спричиняє приплив позитивних емоцій. При цьому він досить прохідний бездоріжжям з кліренсом в 220 мм (для таких випадків є зручний режим X-Mode). При паркуванні передом, якщо ви переплутаєте педалі і натиснете на газ замість гальма (з ким хоч раз у житті не бувало?) автомобіль може сам загальмувати (досить різко).

Subaru XV

Subaru XV дуже класна камера заднього виду, вмонтована в кришку багажника. Кут огляду суперширокий і у вас просто немає шансів на невдачу під час паркування. А ось навігатор мене засмутив - не зміг знайти мою вулицю і ще кілька адрес ні якою мовою (пропонував варіанти в сусідній країні), а щоб вбити деякі літери алфавіту, потрібно відкривати додаткову панель - дуже незручно, над адаптацією навігатора до наших реалій їм потрібно ще попрацювати. Зате мені сподобалося, що навігаційна система сама пропонує знайти найближчі заправки, коли запас ходу скорочується до 60 км і постійно намагається перерахувати маршрут, щоб скоротити час у дорозі з урахуванням пробок.

Subaru XV

У дволітрового двигуна Subaru XV дуже приємний звук. Я весь час стартувала першою на світлофорі (не моя звичка), доки не навчилася дуже плавно і ніжно натискати на педаль газу. Дуже кумедно спостерігати за показаннями миттєвої витрати палива на панелі, розташованої по центру автомобіля над мультимедійним дисплеєм – починаєш грати в гру, як би зменшити показник на старті. Там наочно показується середня витрата палива і відстань, яку ти можеш проїхати без дозаправки.

Subaru XV

Сучасно: нова конструкція

У цього автомобіля багато зручних функцій та деталей. Світлові сигнали на бічних дзеркалах та звукові сигнали дуже допомагають, коли ти виїжджаєш з вуличного паркування на жвавій ділянці дороги задом. Коли в'їжджаєш у тунель, адаптивні фари вмикаються в режим далекого світла, а дисплей навігатора також перемикається в нічний режим. Скло автомобіля захищають від УФ-випромінювання, дзеркало заднього виду автоматично затемняється у сутінках – і так далі. Але що найважливіше, що потрібно зрозуміти у плані застосованих технологій у цьому автомобілі – Subaru XV – перший з цієї японської родини, сконструйований на новій глобальній платформі Subaru Global Platform. Що означає, по суті, новий стандарт безпеки, управління та комфорту. Кузов даної моделі на 70% жорсткіший за колишній, міцніший, в автомобілі значно знижена вібрація (всередині стало тихіше, підтвердив мій друг-«субариста»), а капот м'якший – для більшої безпеки пішоходів.

Subaru XV

Незважаючи на те, що форм-фактор Subaru XV для мене не зовсім виявився звичним (вважаю за краще моделі автомобілів з кузовом коротше, компактніше), весь тиждень, який я провела за кермом цього кросовера, відчувала себе суперкомфортно. Зрештою, саме цією якістю мають наші найулюбленіші речі.

Subaru XV

Статті на тему