UA
RU

Тестовий драйв Volvo V40 Cross Country

Редагувати переклад

Ольга Козюра провела чотири дні у компанії хетчбека Volvo V40 Cross Country.

тест Драйв

За мій багаторічний досвід водіння я ніколи не була за кермом Volvo. Почасти, напевно, тому, що в нашій країні про цей бренд склалося дивне уявлення: з одного боку, його вважають найбезпечнішим автомобілем (за що люблять та купують), з іншого боку кажуть, що це «автомобіль для пенсіонерів» або «авто без характеру». У мене було всього чотири дні, щоб познайомитися з Volvo V40 Cross Country.

Цього виявилося достатньо, щоб закохатися та зрозуміти, що ярлик ніщо, особистий досвід – все!

Читайте також: 5 ПРИЧИН ПОЛЮБИТИ НОВИЙ CITROEN C3

тест Драйв

Екстер'єр

V40 Cross Country – компактний преміальний п'ятидверний хетчбек підвищеної прохідності, у нього стильний і м'язистий зовнішній вигляд: величезна решітка радіатора з оновленим логотипом Volvo і фірмові, вже відомі фари «молот Тора».

Читайте також: ТЕСТ-ДРАЙВ NISSAN X-TRAIL

Інтер'єр

Цей автомобіль має дуже багато різних електронних наворотів. Наприклад, система контролю утримання у смузі не просто попереджає водія сигналом або вібрацією керма, якщо він перетнув розмітку без включення сигналу повороту, а сама коригує кут повороту коліс, вирівнюючи машину. Включивши адаптивний круїз-контроль, що працює на швидкості до 200 км/год, ви можете розслабитися на трасі - автомобіль слідуватиме на заданій відстані від транспортного засобу, що йде. Хоча з метою безпеки краще все одно контролювати ситуацію. Ще у V40 Cross Country є система автоматичного паркування. Це як у дитинстві прямо: "А ти можеш без рук?"

тест Драйв

 

Підвищується інтелект системи автоматичного освітлення. Електроніка сама вимкне далеке світло, коли ви в'їжджаєте з пітьми на освітлену трасу. У цій моделі розумний навіть клімат-контроль, який вміє ініціювати цикл вентиляції, коли ви відмикаєте машину з пульта у спекотний день. 

Читайте також: УКРАЇНА УВІЙШЛА В П'ЯТЕРКУ ЛІДЕРІВ З РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Управління та витрата

До «сотні» з місця автомобіль розганяється всього лише за 6,3 секунди. З дволітровим турбованим мотором і повним приводом, 8-ступінчастою АКПП Geartronic машина дуже спритна. Виробник заявляє витрату 6,4 літра при змішаному циклі - не можу підтвердити цю витрату, у мене менше 9 літрів не вийшло, але треба враховувати, що на цей показник впливає багато факторів (манера їзди, режим, на якому їздиш і таке інше). Управляти хетчбеком у поворотах приємно і легко: підвіска зібрана та щільна, кермо залишається важким.

Мінуси

Для пасажирів другого ряду мало місця, зручно буде дітям. Тому розраховувати на «покатушки» гучною дівочою компанією не доведеться. Розмір багажника теж бажає кращого. Кліренс теж не дуже великий (140 мм), тому, незважаючи на повний привід, по бездоріжжю я побоялася їхати.

тест Драйв

Великий плюс

Volvo V40 Cross Country – один з небагатьох автомобілів, де камера заднього виду зроблена грамотно: вона розташована так, що практично не забруднюється в погану погоду, а також має функцію наближення. Тож для тих, хто боїться паркуватися задом, у цьому автомобілі це не проблема.

Статті по темі:

МАШИНА МАЙБУТНЬОГО: ЯК ВИГЛЯДИТЬ НОВА TESLA 3

5 ПРИЧИН КУПИТИ НОВИЙ SUBARU XV

ТОП-5 НАЙПОПУЛЯРНІШИХ МАШИН У СВІТІ

Статті на тему