
Tiffany & Co. будуть продавати квіти на честь Дня святого Валентина
Успіх квіткової рекламної кампанії Prada не дає спокою та іншим брендам.

Фото: wwd.com
Модні будинки починають презентувати свої колекції до Дня святого Валентина — до свята залишилося 8 днів. На честь 14 лютого, Tiffany & Co. оголосили про те, що починаючи з цього тижня вони планують упаковувати квіти в картонний папір з фірмовим дизайном, а також продавати вже готові композиції у вазах і горщиках.
Серед пропозицій можна знайти п’ять різних квіткових ансамблів, таких як троянди у розкішній вазі білого кольору з класичним відтінком бренду Tiffany Blue, рослини у горщиках з чистого срібла та орхідея у фарфорі з логотипом модного будинку.
Читайте також: Белла Хадід, Кендал Дженнер та інші супермоделі в новому капейні Burberry
За словами Ріда Кракова, художнього керівника Tiffany & Co., така маркетингова пропозиція допоможе постійним клієнтам бренду “впровадити філософію розкоші” у повсякденне життя. Зазначимо, що вартість упаковки квітів варіюватиметься від 30 до 85 доларів. Максимальна вартість квіткової композиції у срібній вазі — її продаватимуть за 750 доларів.
Нагадаємо, конгломерат LVMH придбав модний будинок Tiffany & Co. за рекордні 16,6 млрд. доларів. До цього найдорожчою покупкою компанії був французький бренд Christian Dior, куплений у 2017 році за 7 млрд доларів.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай