Ми дізналися про всі подробиці перших вуст!
Однією з найбільш обговорюваних новин у світі техно та українському шоу-бізнесі останніх тижнів стала співпраця співачки Тіна Кароль та корпорації Huawei – світового лідера у галузі інформаційно-комунікаційних технологій. Редакція Marie Claire вирішила з’ясувати у знаменитої українки та начальника департаменту Huawei Consumer BG в Україні Кевіна Чжоу всі деталі їхньої спільної роботи.
До початку роботи з Huawei технології не були невід’ємною частиною життя Тіни. Зірці зручніше користуватися вже звичною пральною машинкою або мікрохвильовою піччю, ніж освоювати технологічні новинки. Нова співпраця – це шанс кардинально змінити своє ставлення до технологій.
Донедавна співачка користувалася звичайним кнопковим телефоном із чорно-білим екраном. Артистка не хотіла нічого змінювати тому, що він був для неї чимось подібним до захисту від величезного потоку інформації, способом захистити своє особисте життя.
Тепер Тіна тестує найцікавіші новинки Huawei. Наприклад, на початку вересня співачка з’явилася на Ukrainian Fashion Week із нашим преміальним смартфоном P10 Plus трендового кольору Dazzling Blue, який чудово доповнював її образ. У повсякденному житті Тіна користується флагманом Huawei Nova 2. Ще Тіна носить «розумний» годинник Huawei Watch, що працює на системі Android.
В принципі, бути амбасадором бренду – це набагато більше, ніж просто отримувати всі новинки швидше за інших. Амбасадори Huawei у всьому світі – це видатні особи, які досягли успіху завдяки завзятості, таланту та величезній працелюбності.
Начальник департаменту Huawei Consumer BG в Україні Кевін Чжоу додає: «Історія успіху Тіни Кароль надихає, адже вона не лише чудова співачка, а й приклад великої душевності. Це проявляється у всьому, чим займається Тіна: вона щиро вболіває за своїх підопічних у телешоу «Голос країни» та «Голос. Діти» допомагає кожному максимально проявити свій талант. Мене дуже вражає і той факт, що Тіна має свій благодійний фонд. Своєю діяльністю Тіна уособлює слоган Huawei – Make it possible («Зроби це можливим»)».
Сама співачка впевнена, що у досягненні мети важливо мати терпіння та готовність йти до кінця. Найголовніше – вірити, що все вийде. А якщо щось не виходить, варто шукати інші шляхи та можливості. В одній із пісень Тіни Кароль є такі слова: «здатися ти завжди встигнеш». Вона чітко розуміє, що всьому свій час і, якщо вірити у свою мету і вперто йти до неї, то рано чи пізно її досягнуть. Потрібно тільки відкрити світ, слідувати за своїм серцем і ніколи не опускати рук.
Співачка часто говорила в інтерв’ю, що одним із головних гріхів вважає зневіру. Щоб вона не прийшла, треба перемикатися — ходити в кіно, бути на природі, проводити час із близькими. Сама артистка любить подорожувати, хоч графік не завжди дозволяє це робити.
У чому полягає дух компанії Huawei?
– Основні принципи, які визначають ДНК нашої компанії, – це ніколи не здаватися, наполегливо працювати та досягати успіху. Huawei з’явилася на ринку інформаційно-комунікаційних технологій нещодавно, але встигла стати світовим лідером. Кожен третій дзвінок у світі здійснюється завдяки обладнанню Huawei, яке постачає компанія для мобільних операторів.
Також, за порівняно недовгий час на ринку смартфонів компанія увійшла до ТОП-3 найбільших виробників у світі!
І ми на цьому не зупиняємося, розвиваємо інші сегменти нашої продукції: планшети, пристрої, ноутбуки і т.д. Головне — постійно рухатися вперед і бути відкритими до найнесподіваніших експериментів. Тоді успіх не забариться.
Який сегмент продукції Huawei є наразі найпопулярнішим серед українок?
– Це наші смартфони і такі показники не стали для нас сюрпризом, оскільки компанія приділяє особливу увагу модним стильним рішенням. Ми вважаємо, що смартфон – це складова образу, це технологічний аксесуар, що підкреслює індивідуальність вимогливого користувача.
Нове покоління наших флагманських смартфонів, Huawei P10 та Huawei P10 Plus, в Україні має велику популярність.
Це пояснюється їх сучасним стильним дизайном, трендовими кольорами корпусу, розробленими спільно з Pantone Color Institute, і, звичайно ж, чудовими камерами від легендарної Leica. Наші флагмани – це справжня “фотостудія в руках”, а знімки можуть зрівнятися за якістю із зображеннями на обкладинках глянцевих журналів.
У чому, на вашу думку, секрет успіху бренду Huawei на українському ринку?
– І в Україні, і в усьому світі наші продукти користуються успіхом завдяки інноваційним технологіям, суперстильному дизайну та відмінному співвідношенню ціни та якості. Ми пишаємося співпрацею з визнаними світовими авторитетами у своїх сегментах, такими як Leica, Harman Kardon, Pantone Color Institute.
Це не просто бізнес-партнери — ми навчаємось один у одного, переймаємо найкраще, обмінюємося успішним досвідом.
Від кожної компанії ми отримали інноваційні рішення для своїх продуктів, а потім впровадили їх у свої виробництва. У даному випадку я говорю про фотокамери, акустичні системи і трендові кольори корпусу для наших смартфонів. Одночасно ми приділяємо велику увагу власним фірмовим розробкам – це інтелектуальний процесор, зручний інтерфейс користувача, найшвидший на ринку сканер відбитків пальців тощо. І коли все це об’єднується в один продукт, виходить справжній технологічний шедевр, як ми впевнені на 100%. Увага до деталей – ось що важливо.
Ми знаємо, що у вас є успіхи в розробці пристроїв зі штучним інтелектом та глобальні плани щодо впровадження «суперфону» з ІІ найближчими роками. Розкажіть більше про сміливі розробки бренду Huawei.
– Ми щодня працюємо над тим, щоб зробити наші пристрої ще інтуїтивнішими. Для цього Huawei розробляє інтелектуальні технології (впровадження ІІ в процесор смартфона), завдяки яким новий смартфон стане максимально зручним у використанні, передбачатиме бажання та потреби споживача. Нова модель буде оснащена безліччю революційних функцій. Поки що ми тримаємо у секреті подробиці, але незабаром ви самі все дізнаєтесь – прем’єра новинки відбудеться вже в середині жовтня.