UA
RU

Україна вперше удостоїлася «Каннського лева» за брендинг Євробачення 2017

Редагувати переклад
Ми завжди говорили, що щодо креативу українцям немає рівних!
Україна вперше удостоїлася "Каннського лева" за брендинг Євробачення 2017-Фото 1

65-й ​​щорічний Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» відбувся 19 червня 2018 року. У чому його суть? Журі відзначає візуальну майстерність — роботи, в яких «унікальна візуальна ідентичність призводить до впізнання та розуміння споживача».

Цього року українців внесли в шорт-лист, що вже можна вважати перемогою, тим більше, що хлопцям довелося змагатися з такими гігантами, як BETC (Франція), Wieden+Kennedy (Нідерланди), Superunion (Англія) та багато інших. 

Читайте також: УКРАЇНА ВИБРАЛА СЛОГАН І ЛОГОТИП «ЄВРОБАЧЕННЯ-2017»

Креативне агентство Banda Agency у союзі з дизайн-студією Republique принесло Україні першу перемогу — бронзову статуетку «Каннських левів» у категорії «Design lions». Журі відзначило брендинг Євробачення 2017 року, який розробила команда. Цією радісною новиною на своїй сторінці у Facebook Павло Вржещ, засновник Banda Agency.

До речі, саме Banda Agency належить ідея бренду України Ukraine Now. 

Статті на тему