Україна здобула три нагороди на фестивалі «Каннські Леві»
Редагувати перекладКреативністю українців захоплюється весь світ.
Минулої тижня розпочався фестиваль творчості "Каннські Леві" на півдні Франції. Тут нагороджують креаторів, що працюють у творчій галузі та рекламі.
Три українські проекти повезли додому нагороди від каннського жюрі. Інше місце посів Логотип Чорнобиля, що зникає від Banda Agency. Він переміг у номінації Creation of a New Brand Indentity (створення нового бренду). Також у цій категорії відзнаку отримала агенція Bickerstaff.284 з потужним брендингом Хортиці.
Читайте також: ЗАРАДИ ТВАРИН: UAANIMALS РОЗІГРУЮТЬ АВТОГРАФ ЛЕОНАРДО ДІ КАПРІО
Третє місце у номінації Spatial Sculptural Exhibition and Experiences (просторові та скульптурні композиції) отримав український дует Saatchi Saatchi та Dronarium. Вони презентуватимуть новий погляд на Батьківщину-Мати: в їхньому бачені вона постала з прапором ЛГБТ-спільноти замість меча.
Також на фестивалі «Каннські Леві» був представлений проект «Зерна правди» — краудфандінгова платформа про Голодомор, створена Postmen. Не забули і про свій бренд застосування «Дія».