Українське видання Marie Claire зібрало відомих блогерів на вечірку у готелі Hyatt Regency
Редагувати перекладЗа атмосферу відповідав відомий провідний Микола Матросов, за музичний настрій харизматичний DJ STARKOV.
Шкіряна дівчина мала можливість познайомитися з новинками декоративної косметики. Shiseido, її яскравими кольорами та текстурами За бажанням візажист марки створював елегантний вечірній макіяж, який підкреслював красу гості.
Неформальне спілкування, бокали ігристого, захоплюючі панорамні види з тераси президенського люксу Hyatt Regency та фотосесія в елегантних інтер'єрах готелю підкреслили святковий настрій.
Бренд Carolina Herrera представивши колекцію ароматів GOOD GIRL, яка втілює образ сучасної жінки та захоплює своїм суперечливим характером. Шкіряна гостя отримала аромат у подарунок.
Шеф-редакторка видання Marie Claire Ірина Татаренко підготувала для блогерів захоплюючий новорічний квіз, присвячений сучасним темам моди, кіно та краси.
Читай також: Що приготувати на Новий рік: поради від шеф-кухаря телевізійного шоу «Ранок ДОМу»
Партнер Топікрем, бренд французької аптечної косметики презентував на заході оновлену емульсію для тіла, шкірна дівчина мала змогу протестувати новинку та отримати її в подарунок.
Національний менеджер з роботи з ключовими клієнтами Яна Стоянова розповіла про властивості та особливості продукції Топікрем.
Не обійшлося без цікавих і пізнавальних розваг, разом із коучем Тетяною Романцовою гості провели новорічну гру «Цілі на Новий рік».
Медіа-компанія «Бурда-Україна» разом із партнерами організувала незабутнє свято для інфлюенсерів, як це було розкаже наш фотозвіт.