У українців знизився інтерес до новин: дослідження
Редагувати перекладНаш народ уже починає втомлюватись від постійної напруги на інформаційному полі.
Згідно рейтингом Kantar, українці суттєво втратили інтерес до новинних порталів та соціальних мереж.
За даними Kantar, люди почали повертатися до своєї нормальної життя. Про це свідчать показники сайту та ресурсів, які вони почали відвідувати. Так новинні портали просунулися у рейтингу, порівняно з мартом цього року, коли розпочалося повномасштабне вторгнення росії. Наразі люди знову повернулися до онлайн-шопінгу, їх почали знову цікавити освітні портали.
Після аномального стрибка у березні, коли українці не розуміли, що станеться у подальші кілька годин, нині інтерес до новин скоротився. Дещо стабілізувалося користування Telegram, який також сприймається населенням як джерело отримання новин. Зараз українці поволі повертаються до звичної активності в інтернеті — онлайн-шопінгу, перевірки погоди, дистанційного навчання та пошуку роботи,
— говорити у звіті Ірина Ворон, керівниця проекту Kantar CMeter.
Читайте також: СОРТУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МІСЦЯМ В УКРАЇНІ ПЕРЕХОДИТИ НА ЗАКОНОДАВЧИЙ РІВЕНЬ
Першими в рейтингу залишаються YouTube, Wikipedia та Google.