До створення першого українського мовного весняного випуску Marie Claire долучилася Надя Шаповал
Команда Marie Claire оголошує про ребрендинг глянцю та планує презентувати перший номер видання, який за ініціативи запрошеної редакторки вийде повністю українською мовою. Цей крок став цілком закономірним у перебудові концепції Marie Claire Ukraine.
Щоб зробити релонч, до команди журналу було запрошено людину, яка з власного досвіду знає, як правильно презентувати автентичність України з урахуванням семантики глянцю. Саме тому запрошеною редакторкою першого випуску Marie Claire, що вийде на рідну мову, стала Надія Шаповал – відома вітчизняна модель, стилістка та основниця бренду Nadiia. Далеко за межами нашої держави її ім'я асоціюється із потужним національним наповненням, натхненням та концепціями етноправдивості.
“Журнал Marie Claire – це видання з 80-літньою світовою та більш ніж 10-літньою історією в Україні. І зараз ми є свідками не тільки його масштабних змін, але й реформації всього вітчизняного медіаринку. У серпні ми повністю обновили склад команди друкованого та діджитал-бачань Marie Claire. Зробили редизайн сайту та внесли зміни до його структури та позиціювання. І це – лише початок якісних трансформацій, які заплановані у Marie Claire. Звичайно, вони неможливі без сильної команди та яскравого лідера. Тому до співпраці над Marie Claire spring issue ми попросили Надію Шаповал. І впевнені, що це буде новий та унікальний досвід та кейс роботи над виданням міжнародного рівня”, – зазначила Катерина Лагутіна, керівниця бренду Marie Claire.
Культурна ідеологіня, основниця власної марки Nadiia, стилістка та модель на власному досвіді переконалася, що справжнє, глибоке та правдиве може вирости тільки з рідного коріння. Вона закінчила факультет видавничої справи КНУ ім. Т. Шевченка та магістратуру Instituto Marangoni Fashion Brand Management and Fashion business, тому добре розуміє, як грамотно впорядкувати закони глянцю. Лише тиждень тому Надія Шаповал у колаборації із брендом одягу Bevza презентувала чергову колекцію кераміки, наголосивши на українській спадщині та підґрунті патріотизму. Її лінійка Tryp вдохновлена Трипільською та культурою Кукутені, що існувала на території України 6000-3000 років до н. е. Героїнями кампанії Надії стали звичайні бабусі, які позували перед камерою у керамічних бусах.
Читай також: Chanel провели показ колекції Métiers d'Art у замку Шенонсо
“Для мене стати запрошеною головною редакторкою та реформувати журнал із визначною історією у світі та в Україні – це випробування. Вперше вітчизняне модне глянсове видання перейде на українську мову друком. Ми зробимо Ukrainian issue – український випуск, який у наш буремний годинник, сподіваюся, увійде в історію української модної індустрії. Журнал буде публікуватися чотири рази на рік, що дозволить нам перейти у формат table book і обговорювати глибокі соціально-культурні теми. У моїх планах – залучати молодь до створення текстів для сайту і сформувати коло свідомих читачів, які щиро цікавляться модою, культурою та життям і не є байдужими до соціальних проблем”, – підкреслила Надія Шаповал, запрошена головна редакторка Marie Claire.
Команда видання упевнена, що творча та креативна особистість, Надія Шаповал гармонійно доповнити колектив журналу та додасть роботі в ньому не лише сучасності та свіжого погляду на важливі речі, а й власну особливу енергетику.