UA
RU

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент у сучасних умовах

Редагувати переклад

Зараз настав той час, коли кожна хвилина має свій вагу, тому українці почали більше цінувати цей ресурс та намагатися правильно ним розпоряджатися.

Робота віддалено – це новий формат співпраці, до якого ми вже змогли більш-менш звикнути.

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент у сучасних умовах-Фото 1

Але сьогодні демонструє, що ми повинні навчитися грамотно планувати свій тайм-менеджмент, щоб устигнути і попрацювати, і займатися домашніми справами та поволонтерити. Тому редакція Marie Claire разом з платформою для контент-маркетингу WhitePress ділитися з вами практичними порадами, як правильно спланувати свій час і не відчувати виснаження.

Порада №1: Визначте, скільки часу ви готові витрачати

Перед тим, як почати працювати дистанційно, визначте для себе особисто скільки часу ви готові витрачати саме на роботу, а скільки на все інше. Варто розуміти, що час – це безцінний ресурс, тому використовувати його варто з розумом. Після того, як ви поставите конкретні годинні межі, вам буде простіше планувати свою подальшу роботу та життя в цілому.

Порада №2: Окресліть конкретні цілі

Поставте собі пряме запитання: Чого я хочу від цієї роботи? Чого я очікую? і т.д. Ви маєте чітко розуміти, як віддалена робота допоможе досягти ваших цілей та яких зусиль вам варто буде докласти для цього. Ви хочете покращити свій матеріальний стан чи створити в чужій країні гідний рівень свого життя, чи, можливо, ви хочете відкрити в собі новий потенціал, наприклад, писати якісні тексти, а потім заробляти на них на платформі WhitePress. Яка б ваша мета не була – її потрібно продумати і визначитися з подальшими діями. Це суттєво зекономить вашу годину у пошуках тієї самої роботи і пришвидшити заробляння капіталу.

Читайте також: Як працювати під час війни: щоб бути максимально продуктивною та не змученою

Порада №3: ​​Не шукайте виправдовувань

Як тільки ви починаєте собі виправдовувати через те, що з якоїсь причини, ви не можете досягти своїх цілей – це крах успішного тайм-менеджменту. Варто розуміти, що пошук причини своєї бездіяльності – це та сама година, яку втрачати не потрібно. У такі моменти, краще нагадуйте собі, чому ви почали працювати і куди ви прямуєте. Якщо щось пішло не так, то краще змінити рід діяльності чи знайти більш комфортні умови роботи. Не витрачайте годину на виправдовування.

Порада №4: Розподіл роботи на частини

Віддалена робота дозволяє працювати тоді, коли це зручно вам, але вона має бути виконана якісно і відповідно до дедлайнів. Щоби легше було спланувати свій робочий тайм-менеджмент – розбийте завдання на годинні проміжки. Наприклад, якщо ви пишіть тексти: до обіду накидаєте макет матеріалу та головні тези, після обіду переглядаєте їх, додаєте чи відсікаєте щось і починаєте оформлювати в повноцінний текст. Якщо дедлайни ще не підходять, краще вичитати текст на наступний день, щоб подивитись на нього свіжим поглядом і таку формулу можна використовувати для різних робіт. Таким чином, ви контролюєте свою годину, виконуєте роботу якісно і не перевтомлюєтеся.

Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент у сучасних умовах-Фото 2

Порада №5: Продумайте своє робоче місце

Здавалося б, віддалена робота не потребує місця, як в офісі, але організація його також входитиме в успішну та продуктивну роботу та ефективний тайм-менеджмент. Заздалегідь організуйте собі місце, де ви зможете спокійно працювати, забезпечте собі всім необхідним: блокнотом, ручками та маркерами, питною водою та іншим, що знадобиться вам у процесі. Це робиться для того, щоб у майбутньому не відволікатися від роботи, зробити її якісно і мати годину на приватну життя.

Порада №6: Винагороджуйте собі

Хвалити і тіште собі за вже пророблену роботу. Робіть відпочинок між годиновими проміжками і приносите собі задоволення: з'їжте улюблений десерт, вийдіть на міні-прогулянку до найближчого парку, поговоріть з рідними, просто подивитись біля вікна на краєвиді. Будь-яка зміна діяльності розслабити психіку та надати їй ресурсів для ефективної роботи. А всі ми знаємо по собі, що коли робота не вимушена – вона робиться в задоволенні і витрачається на неї набагато менше години.

Порада №7: Використовуйте спеціальні платформи для роботи

Платформа для контент-маркетингу WhitePress дає можливість спланувати свій тайм-менеджмент правильно, адже вона проста та зрозуміла у використанні, тут доступна зручна пошукова система, що знайде пропозицію публікації та розміщення, детальне опис якої відповідає вашим потребам. Плюс, на платформі можна скористатися безкоштовним кодом відстеження, щоб прослідкувати залученість читачів до перегляду вашого контенту. Все продумано для того, щоб ви не витрачали свою годину на безліч реєстрацій, пошук необхідних людей та очікування оплати.

Отже, такі прості поради допоможуть вам грамотно спланувати свій час і дати можливість не тільки адаптуватися до нових умов, але й заробляти гроші та відчуватися добре.

Фото:unsplash.com

Статті на тему